După aproape 5 ani de Professional hocus pocus, în care ne-am manifestat magia în universul colorat al advertisingului, am simțit nevoia de trecere la o nouă etapă. Și ce moment ar fi fost mai potrivit ca sosirea primăverii?
Așa că ne-am redecorat website-ul în nuanțe mai aproape de personalitatea Godmother de astăzi, am adus în scenă un personaj feminin care să ne reprezinte poziționarea actuală și am lansat totul pe piață la început de martie.
„Fata de 2008 cand brandul a fost lansat acum suntem total diferiti: mai maturi, mai focusati pe eficienta si mai capabili ca oricand sa respiram profesionalism”; prin profesionalism intelegem: instrumente de lucru, dorinta de dezvoltare continua si expertiza echipei: cumulat avem 180 ani de experienta in comunicare – spune Valentin Vacarus – Managing director al agentiei.
Ne place să vorbim despre cifre când ne dăm seama că, într-o piață în scădere (de la 540 milioane in 2008 la 300 milioane in 2013), am crescut cifra de afaceri de la 900.000 la 2,2 mil. și numărul de angajați de la 6 la 30 din 2009 până în 2013. Sau că 64% dintre clienți colaborează cu noi de mai bine de 3 ani.
Ce ne dorim în continuare? Să trecem împreună cu colaboratorii noștri la următorul nivel, atât în business, cât și din punct de vedere relațional. Ne simțim și mai curioși, mai maturi și nerăbdători să ne aventurăm cu capul înainte și magia la purtător în ceea ce urmează.
Ne propunem 3 milioane euro cifra de afaceri si sa pastram in aceeasi parametrii nivelul clientilor cu care lucram de mai mult de 3 ani.
Mulțumim celor care ne-au fost alături și celor care urmează să ne cunoască.