Retailerul de modă a deschis primul său magazin în capitala slovacă Bratislava, cu o investiție de peste 10 milioane de euro
Slovacia devine cea de-a 16-a piață a Primark și face parte din planurile ambițioase de creștere ale retailerului în Europa Centrală și de Est
Primark, retailerul internațional de modă, a deschis astăzi primul său magazin în Slovacia, în centrul comercial Eurovea din Bratislava. Cu o investiție de peste 10 milioane de euro în noul magazin și peste 200 de locuri de muncă create la nivel local, inaugurarea marchează o etapă importantă pentru Primark, care intră astfel pe cea de-a 16-a piață internațională.
Noul magazin oferă tot ceea ce clienții din Europa Centrală și de Est (ECE) au ajuns să cunoască și să iubească la Primark, în timp ce brandul își continuă planurile ambițioase de creștere în această regiune, unde are deja opt magazine în Polonia, Republica Cehă, Slovenia și România.
Retailerul intenționează să investească în continuare în Europa Centrală și de Est, cu un al doilea magazin în România și alte două magazine în Polonia, care urmează să fie deschise în cursul acestui an, în timp ce a anunțat, de asemenea, planurile pentru primul său magazin din Ungaria, în capitala Budapesta, care ar urma să fie deschis anul viitor. Astfel, Primark va ajunge la un total de 13 magazine pe șase piețe din ECE. În prezent, Primark operează o rețea de 422 de magazine în 16 țări din Europa și SUA.
Noul magazin Primark Eurovea se întinde pe o suprafață de 3.660 de metri pătrați, pe două etaje, aducând pentru prima dată clienților din Slovacia formula unică Primark, cu cele mai noi tendințe și articole esențiale de zi cu zi la prețuri foarte avantajoase. Multe dintre gamele de îmbrăcăminte din noul magazin fac parte din eticheta Primark Cares, care se află în creștere și care ține de angajamentul Primark de a face produse mai durabile, accesibile tuturor. Deja 50% din hainele Primark sunt fabricate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse mai durabile, iar retailerul s-a angajat să dubleze această cifră până în 2030.
Paul Marchant, Director Executiv la Primark, a declarat: „Astăzi marcăm un moment memorabil pentru Primark, deoarece intrăm pe cea de-a 16-a piață internațională, odată cu deschiderea Primark Eurovea, în Bratislava, Slovacia. Echipa noastră a muncit din greu pentru a îndeplini acest obiectiv și nu ne oprim aici: avem planuri ambițioase de creștere pentru compania noastră în Europa Centrală și de Est, cu încă patru magazine care vor fi inaugurate în ECE în cursul anului viitor.
Noul magazin din Bratislava reprezintă o investiție de 10 milioane de euro și a creat sute de locuri de muncă la nivel local. Suntem încântați să prezentăm clienților din Slovacia oferta unică Primark, aducând ceva nou și interesant pe piață.”
Inaugurarea noului magazin din Bratislava se înscrie în planul de extindere globală al Primark, cu scopul de a ajunge la 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026. În acest exercițiu financiar, compania a deschis deja 17 magazine și intenționează să ajungă la 27 de magazine până în septembrie.