Soluţia SIVADOC dezvoltată de SIVECO Romania va fi implementată în cadrul tuturor subdiviziunilor Consiliului municipal Chişinău şi va informatiza fluxurile între Cancelaria primului ministru şi ministere
Primăria Chişinău şi primăriile de sector au trecut la sistemul de gestionare electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucru, sistem furnizat de SIVECO Romania.
Proiectul a fost realizat în colaborare cu PNUD-Moldova, cu asistenţă financiară din partea Guvernului României şi Fundaţiei Soros-Moldova. Sistemul de gestiune electronică a documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC va asigura crearea unui sistem informaţional unic în cadrul Primăriei municipiului Chişinău şi primăriilor de sector, implementarea standardelor de calitate internaţională de management (ISO 9001), monitorizarea electronică a modului de examinare a scrisorilor, dar şi a termenilor de executare a dispoziţiilor şi deciziilor emise de primarul general şi Consiliul municipal Chişinău.
Toate registrele de circulaţie a documentaţiei în cadrul Primăriei municipiului Chişinău vor trece în format electronic şi vor fi integrate cu site-ul Primăriei municipiului Chişinău. Astfel, cetăţenii şi agenţii economici vor putea afla on-line stadiul cererilor depuse la Primărie, în baza numărului de înregistrare.
Nominalizat şi desemnat câştigător în competiţii naţionale şi internaţionale de specialitate, produsul SIVADOC se bucură de recunoaştere atât din partea specialiştilor IT, cât şi din partea utilizatorilor finali, concurând cu succes cu soluţiile internaţionale din categoria sa.
În cadrul evenimentului organizat cu ocazia lansării proiectului la Primăria din Chişinău, Dorin Chirtoacă, primarul municipiului, a spus că până la 1 iunie 2011 va fi detaliat planul de extindere a SIVADOC în cadrul tuturor subdiviziunilor Consiliului municipal Chişinău (unităţi, direcţii şi instituţii subordonate consiliului). Cancelaria Guvernului intenţionează să folosească SIVADOC pentru informatizarea fluxurilor dintre instituţie şi ministere.