Miercuri, 27 mai 2009, la Institutul National de Statistica, are loc prima editie a Customer Relationship Management Conference & Expo.
Evenimentul, singurul de acest fel din Romania, aduce la un loc atat specialistii din domeniu, cat si furnizorii de astfel de solutii, oferind un cadru excelent pentru schimb de experienta, networking si acces la ultimele noutati din domeniu.
Printre speakerii prezenti la eveniment se numara: Ionel Dinu, CRM Business Unit Manager (Crescendo, the IT&C Solution House), Ileana Bunescu, Senior Business Consultant (Customer Service School), Peter Kovacik, Senior Manager (Accenture), Smaranda Pricope, Sales Consultant (AnytimeCRM) si Augustine Vaz, Business Solutions Principal Consultant (SAS Communications Global Practice).
In cadrul conferintei va avea loc si un panel discussion care va aborda aspectele cele mai importante ale modului in care trebuie sa alegi un provider, avantaje si oportunitati pentru diverse tipuri de aplicatii, de la open source la cele mai complexe. Discutia va fi moderata de Victor Kapra, consultant si jurnalist specializat pe online communication si social & emerging media.
Intrarea este gratuita pentru toti participantii a caror functie contine acronimul CRM, iar pentru ceilalti participanti taxa de inscriere este de 50 de euro.
Partenerii evenimentului sunt: Accenture, AnytimeCRM, Customer Service School, Microsoft Dynamics si SAS Romania.
Pentru mai multe detalii legate de CRM Conference & Expo, puteti accesa site-ul www.conferinte.ro/crm/
{mosloadposition user10}