Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prima editie a Anuarului de Indoor Advertising din Romania, publicat

de Asociatia Romana de Indoor Advertising (ARIA)

Anuarul de Indoor Advertising prezintă toate mediile de indoor advertising din România, împreună cu prezentarea celor 9 companii membre ARIA.

Prima ediţie a Anuarului de Indoor Advertising conţine prezentarea tuturor reţelelor importante de publicitate indoor din România, grupate în cadrul Asociaţiei Române de Indoor Advertising.

Mediile de comunicare indoor s-au diversificat foarte mult, astfel că în prezent în România sunt active toate tipurile de comunicare out-of-home active în majoritatea ţărilor dezvoltate. Reţelele prezentate sunt: Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reţeaua Info-Sănătate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.

Mediile de comunicare oferite de reţelele de indoor advertising includ: ecrane LCD, puncte de distribuţie materiale informative, click-frame, bannere indoor, roll-up, branding scări rulante, backlit, uşi lift, sales point, roll-up, floor sticker, reclamă în oglindă, afişe în toalete, door hangers, column design s.a.

“Anuarul este un document de lucru important pentru planificarea unei campanii de marketing, şi îşi are locul pe masa fiecărui planner din agenţiile de media, precum şi pe biroul oricărui director de marketing. De ce? Pentru că Brand awareness-ul produselor promovate prin campanii de indoor advertising place-based este intre 30-40% mai mare decât al campaniilor pe Tv, Radio sau Outdoor.

Confirmarea acestei eficienţe este dată de un studiu Arbitron&Edison, realizat în 2010, care concluzionează că publicitatea indoor în sălile de aşteptare este mediul de comunicare cu cea mai mare retenţie a mesajelor (Ad Recall): 60%, faţă de TV (20%), Outdoor (20%) şi Radio (9%)”, declară Lector univ. dr. Ovidiu Brazdău, preşedintele ARIA.

Anuarul de Indoor Advertising este disponibil online la adresa:
//www.indoor-romania.ro/docs/Anuarul_de_Indoor%20_Advertising_2012.pdf.

DESPRE ARIA

Asociaţia Română de Indoor Advertising (ARIA) grupează cele mai importante nouă companii din România care deţin şi gestionează spaţii de comunicare de tip indoor advertising. ARIA are drept scop principal sustinerea, dezvoltarea si promovarea Indoor Advertising-ului in Romania, precum si reprezentarea intereselor membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatii şi companiilor, precum si a publicului larg.

www.indoor-romania.ro


Bucuresti, 31.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.