Prima campanie concepută de Ogilvy&Mather pentru clientul Millennium Bank demarează astăzi, 7 septembrie, folosind canale TV, print, online, outdoor şi indoor. Campania promovează creditul ipotecar al Millennium Bank, care oferă preţuri foarte avantajoase.
Conceptul campaniei porneşte de la ideea ca sunt necesare eforturi mari pentru obţinerea unei case. Câteva exemple de astfel de eforturi au fost speculate de echipa Ogilvy&Mather şi ilustrate printr-o serie amuzantă de trei spoturi diferite: Jacuzzi, Fitness şi Ora de pictură.
„Putem spune că acest concept este în primul rând diferit faţa de cele cu care ne-am obişnuit pentru această categorie. Am evitat zona emoţionalului în care visele devin realitate, am evitat şi lumea fantastică, fără legătură cu realitatea în care traim, şi ne-am avântat într-o zonă îndrăzneaţă care ilustrează un comportament social real din zilele noastre. Evident exagerăm de dragul umorului, dar important este că reuşim să schimbăm modalitatea de adresare, felul de a comunica în sectorul bancar. Cu siguranţă sunt genul de spoturi care nu vor trece neobservate de către consumatori”, a declarat Aura Sorescu, Copywriter Ogilvy.
În urma unui proces de selecţie extrem de competitiv, ce a reunit importante agenţii şi grupuri de comunicare din România, Ogilvy&Mather a fost desemnată, în luna august, agenţia de brand a Millennium Bank, fiind aleasă pentru a dezvolta şi implementa strategia de comunicare a companiei pentru segmentele retail şi corporate.
“Câştigarea unui pitch de o astfel de anvergură este foarte importantă şi reprezintă înca o confirmare a capabilităţilor echipei Ogilvy de a fi un real partener de business al clienţilor săi – atât prin expertiza complexă în toate ariile comunicării, cât şi prin înclinarea către rezultate.
Orientarea Millennium Bank către calitate şi inovaţie precum şi reputaţia lor de invidiat în domeniul produselor şi serviciilor financiare fac din acest parteneriat unul imbatabil.
Împreună, suntem hotărâţi să cream campanii de comunicare puternice, care să consolideze succesul Millennium Bank” – spun reprezentanţii companiei Ogilvy&Mather.
Echipa Ogilvy&Mather ce coordoneaza acest proiect este formata din Albert Nica, Aura Sorescu, Laurentiu Dumbrava, Gina Leu, Anca Steff, Ruxandra Anghel, Raluca Sultan, Oana Boghici.
Filmarile au fost realizate cu ajutorul regizoarei Annika Westerhult şi a casei de productie Saga Film.
{mosloadposition user10}