in spiritul neconventional al marcii
Prima campanie naţională de promovare Beck’s în România: martie-aprilie 2011
BERGENBIER S.A. lansează prima campanie naţională de promovare Beck’s care propune consumatorilor oportunităţi de a intra în contact cu spiritul neconvenţional promovat de marcă. Campania începe în martie, durează până pe 6 aprilie 2011 şi include aproximativ 6.000 de premii şi 600 de invitaţii pentru evenimente inedite dezvoltate pe platforma Beck’sperience.
„Conceptul primei campanii naţionale de promovare Beck’s în România îi vizează, în primul rând, pe cei care iubesc muzica şi distracţia şi apreciază, deopotrivă, neconvenţionalul. Acesta este spiritul care defineşte Beck’s, berea care a ales să fie diferită, şi ne dorim să oferim consumatorilor cât mai multe oportunităţi să experimenteze ei înşişi acest spirit ”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing, BERGENBIER S.A.
600 de invitaţii duble pentru Trenul Beck’sperience 2011 în Bucureşti, Timişoara şi Sibiu
Evenimentul central al campaniei de promovare Beck’s va fi Trenul Beck’sperience 2011. Sunt pregătite 600 de invitaţii pentru două persoane care asigură accesul către cinci ore de petrecere neconvenţională, cu muzică live şi DJ-i, într-un tren aflat în mers. În ediţia din acest an, Trenul Beck’sperience îşi extinde traseul. Astfel, pe lângă Bucureşti (pe 9 aprilie), câştigătorii promoţiei Beck’s se vor putea îmbarca în Timişoara (pe 15 aprilie) şi Sibiu (pe 16 aprilie). (www.becks.ro)
6 sesiuni de clubbing pentru patru persoane în Berlin
Tot în cadrul campaniei de promovare Beck’s, sunt puse în concurs şase sesiuni de clubbing în Berlin. Câştigătorul, împreună cu trei prieteni, se vor bucura de un weekend oferit de Beck’s în capitala celor mai tari cluburi de noapte, consacrată drept trendsetterul european în materie de muzică.
Mii de alte premii în linie cu ideea de petrecere
Pe lângă toate acestea, în cadrul campaniei mai pot fi câştigate alte mii de premii, în linie cu ideea de petrecere şi distracţie, cum ar fi tricouri cu leduri, CD-uri cu Beck’s Music Collection şi desfăcătoare de sticle.
Etichete dedicate pentru produsele din campanie
Produsele Beck’s care asigură accesul consumatorilor la premii au etichete speciale cu indicaţii despre campanie şi coduri care, trimise online sau prin SMS, vor intra în trageri la sorţi zilnice şi săptămânale. Participă la promoţie produsele Beck’s în sticle de 0,33 l şi de 0,5 l, dozele de 0,5 l şi produsele în ambalaj 6 pack.
Campania naţională de promovare Beck’s va fi comunicată prin materiale promoţionale la punctele de vânzare (POS), spot TV dedicat, spot radio în Bucureşti, Timişoara şi Sibiu şi campanie online.