desemnând primul câştigător
- Bobby Voicu a fost desemnat câştigător în cadrul concursului derulat între blogeri
- Cei patru blogeri implicaţi în campanie vor desemna câştigătorul propriului concurs tematic în cursul acestei săptămâni
Prima campanie desfăşurată de LG Electronics România în blogosfera locală pentru televizorul LCD LH5000 s-a încheiat, desemnând primul câştigător în cadrul competiţiei dintre cei patru blogeri implicaţi în campanie. Astfel, Bobby Voicu este câştigătorul concursului adresat blogerilor implicaţi, generând cel mai mare număr de înscrieri valide în cadrul propriului concurs tematic, cu 237 de concurenţi înscrişi pe www.bobbyvoicu.ro/lg
Cei patru blogeri implicaţi în campanie – Mihai Dobrovolschi, Victor Kapra, Cristian Manafu şi Bobby Voicu – vor desemna fiecare un câştigător al concursurilor lansate pe propriile bloguri.
Despre implicarea în campanie
Bobby Voicu
Nu puteam să câştig concursul fără blogeri. Atât cei care s-au înscris, cât şi cei care m-au ajutat să promovez concursul. După cum spuneam şi la mine pe blog, mă bucur că am fost inclus în proiect, pentru că a fost o idee distractivă, care ne-a pus tuturor creativitatea la bătaie.
Cristian Manafu
Sunt încîntat că am luat parte la o campanie foarte creativă, cu cel mai mare impact de anul acesta şi cu priză la publicul tânăr. Numărul mare de participanţi la fiecare dintre cele patru concursuri şi comentariile pozitive sunt dovezi de necontestat ale ingeniozităţii şi eficienţei campaniei dezvoltate de Kinecto. Îi felicit atât pe dezvoltatori, pentru idee, cât şi compania LG, pentru felul în care înţelege să-şi promoveze campaniile în mediul online.
Victor Kapra
Au sosit 56 de poveşti, dintre care unele extraordinare. Concursul meu a fost mai dificil, pentru că participanţii au trebuit să producă conţinut. Felicitări blogerului câştigător! Până vineri, împreună cu juriul, va fi desemnat şi câştigătorul concursului organizat de mine. Mi-a făcut mare plăcere să particip la această campanie, în care LG şi Kinecto au dat dovadă de foarte multă inventivitate, pentru care concurenţa este invidioasă.
Mihai Dobrovolschi
Este o surpriză foarte plăcută pentru mine, ca întreprinzător virtual, că producătorii şi agenţiile încep să înţeleagă puterea site-urilor şi a blogurilor. Am zile cu câte 5000 de vizitatori. Costă câteva zeci de euro un banner. Mi se pare cost-effective şi cu o coordonată emoţională mult mai mare, de vreme ce site-urile şi blogurile sunt mult mai personale.
Concursul LG mi-a dat prilejul să pun fotografii de pe dob la treabă, fără să le dau mură în gură premiul. Ca dovadă, Alexandru, câştigătorul, a muncit o zi întreagă la fotografie. Şi, trăgând linie, toţi am câştigat: mie mi-a crescut traficul, Alex se uită la imagini clare şi LG şi-a făcut un proiect special de o lună. Următorul concurs?:)
Campania online LG dezvoltată pentru televizorul LCD LH5000 s-a desfăşurat în perioada 14 mai – 14 iunie 2009, pe site-ul dedicat www.concurslg.ro. Un televizor LG LH5000 a fost oferit în teste pe toată perioada campaniei, fiecărui bloger implicat. Cei patru blogeri selectaţi în calitatea lor de lideri de opinie în comunitatea online au lansat fiecare un concurs tematic, în scopul generării de buzz în mediul online şi pentru a atrage un număr cât mai mare de participanţi. Premiul fiecărui concurs a constat într-un televizor LCD LH5000, câştigătorul fiind desemnat de fiecare bloger în parte.
Temele de concurs propuse de cei patru blogeri au fost diferite, de la poveşti reale din viaţa cotidiană, la social networking. Ideea de concurs dezvoltat de Bobby Voicu a pornit de la conceptul The Million Dollar Homepage, fiind adaptată astfel: pe un microsite special creat pentru concurs, fiecare participant avea posibilitatea să ‘cumpere’ pixeli pe o hartă care reprezenta imaginea televizorului LG LH5000. Câştigătorul va fi desemnat dintre cei 237 de concurenţi şi va fi anunţat în cadrul emisiunii susţinute de Bobby Voicu la Radio Lynx de joi, 18 iunie.
Cristian Manafu a dezvoltat special pentru concurs un micro-site, participanţii fiind invitaţi să se înregistreze cu pagina proprie de social media, după înscriere urmând să îşi cheme prietenii să îi voteze pentru a acumula un număr cât mai mare de şanse de câştig al televizorului LH5000. Victor Kapra a dezvoltat pe blogul propriu un concurs ce a constat în realizarea unei povestiri despre situaţii reale, în text şi imagini, sub conceptul „Povestiri de pe strada mea”, câştigătorul urmând să fie desemnat de un juriu de specialitate. Mihai Dobrovolschi a invitat participanţii să se înscrie la concursul propriu prin trimitierea unei fotografii reprezentând trei personaje în faţa televizorului.
Fiecare câştigător va primi un televizor LCD LH5000 Full HD, care s-a aflat în teste timp de o lună la cei patru blogeri implicaţi în campanie
Bucuresti, 17.06.2009
{mosloadposition user10}