din Romania
OgilvyOne a inclus internet-ul si tehnologia bluetooth in campania neconventionala Sensiblu
Sensiblu si OgilvyOne au incheiat primul proiect de interactive marketing dintr-o serie de proiecte neconventionale pe care cele doua companii le lanseaza in premiera pe piata romaneasca.
In perioada 3 februarie – 8 martie, Sensiblu si OgilvyOne au realizat o campanie de promovare a kit-urilor de cadouri pentru Sf. Valentin si 8 Martie. Adresata tinerilor cu varste intre 18 – 28 ani, campania a folosit mediile de comunicare care au afinitate in randul targetului tanar: telefonul mobil si Internet-ul.
"Pentru Sensiblu, liderul pietei romanesti de retail farmaceutic, initiativa urmareste in primul rand adaptarea mediilor de comunicare la preferintele pacientilor si clientilor si confimarea pozitiei de inovator in serviciile de sanatate si ingrijire personala. Abordand acest nou canal de comunicare am incercat sa ne apropiem si mai mult de pacientii si clientii nostri oferindu-le si informandu-i de cele mai bune servicii, campanii si oferte in timp real" declara Andreea Ionescu, Director de Marketing Sensiblu
“Programul a constat in expedierea prin bluetooth a unui slideshow cu imagini care sugerau ca <O jucarie de plus nu este intotdeauna cel mai inspirat cadou>. Persoanele aflate in apropierea farmaciilor Sensiblu din Unirea Shopping Center si Plaza Romania, avand o intentie clara de shopping, au primit acest slideshow pe telefonul mobil. “Expedierea s-a facut, desigur, cu acordul consumatorului, acesta putand decide daca accepta sau nu primirea mesajului.” explica pe scurt Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne.
Un filmulet de 34 de secunde care exemplifica ce se intampla atunci cand esti in apropierea unei farmacii Sensiblu a ajuns viral pe YouTube, acumuland in scurt timp, peste 1000 de vizualizari.
“Foarte interesant este faptul ca au fost cateva bloguri care au vorbit despre campanie, iar filmuletul de pe YouTube a ajuns si pe video.acasa.ro (un site romanesc similar cu YouTube), unde in aproximativ 10 zile de la postare ajunsese numarul 8 in topul celor mai vizionate filme “ever” si locul 4 in topul celor mai votate clipuri de pe site. De altfel, filmuletul poate fi vizionat pe adresa //www.youtube.com/watch?v=gZh_-i_Rkb0 ” a mai adaugat Alexandrescu.
Prezentat in cadrul Digital Marketing Forum, campania Sensiblu este prima dintr-o serie de campanii in cadrul carora OgilvyOne isi propune sa foloseasca tehnologie digitala si metode interactive, captand astfel atentia consumatorilor asupra brand-urilor promovate.
{mosloadposition user10}