Prigat lansează Enciclopedia Chefului de Viaţă (www.enciclopediachefuluideviata.ro), o colecţie de momente şi idei care stârnesc zâmbete, stare de bine şi vitalitate.
Odată cu repoziţionarea brandului, Prigat le vorbeşte consumatorilor despre cheful de viaţă şi ceea ce reprezintă el în viaţa de zi cu zi, fie că este vorba de un moment de relaxare şi glume cu un coleg de serviciu sau de sărit în pat cu copiii dimineaţa. Prigat încurajează cheful de viaţă, prin Enciclopedia Chefului de Viaţă, care adună toate aceste bucurii şi îşi propune să ajungă un izvor de chef de viaţă pentru toţi oamenii, indiferent de vârstă.
„Prigat şi Enciclopedia Chefului de Viaţă îşi propun să apropie consumatorii de ideea de vitalitate pe care a început să o comunice brandul din acest an. Şi, mai mult, să fie o sursă de inspiratie reciprocă. Fiecare dintre noi are câteva momente pe zi în care iese din rutină şi face o activitate, oricât de mică, dar care îi readuce energia pozitivă şi îi descreţeşte fruntea. Un pahar de suc natural poate fi cel mai bun companion pentru aceste momente în care vrem să ne reîncărcăm bateriile şi Prigat este prietenul nostru fidel. Încă de când www.enciclopediachefuluideviata.ro era în stadiu de teasing, am găsit câteva înscrieri pe care le-am încercat şi s-a creat deja o comunitate de oameni care au chef de viaţă. Obiectivul nostru e să creştem această comunitate şi să strângem cât mai multe momente de manifestare a chefului de viaţă, pe care să le publicăm drept Enciclopedia Chefului de Viaţă, vol. I. ”, spune Anca Moldovan, Brand Manager Prigat.
Utilizatorii îşi pot înscrie propunerile de momente cu chef de viaţă pe website, în cele 10 categorii, în funcţie de specificul activităţii înscrise: „Arta în cheful de viaţă”, „Chef de viaţă în familie”, „Chef de mişcare”, „Prieteni cu chef de viaţă”, „Chef de viaţă la birou”, „Chef de viaţă în fiecare luni”, „Cocktail-uri cu chef de viaţă”, „Chef de joc şi joacă”, „Chef şi dor de ducă”, „Altele”.
De asemenea, după ce momentul cu chef de viaţă a fost înscris pe site, utilizatorii îşi pot descărca un cover photo pentru profilul de Facebook, cu textul înscris de ei.
La evenimentul de lansare, Prigat le-a oferit oaspeților 5 „stații” de chef de viață, în care vitalitatea, voia bună și zâmbetele au atins nivelul maxim: oaspeții au încercat felurite cocktail-uri, au învățat să facă figurine din fructe, s-au întrecut în aruncarea avioanelor de hârtie la țintă, au intrat în concurs pentru cel mai mare balon din gumă de mestecat și au încercat să recunoască melodiile din lista de piese pline de vitalitate pregatită de Prigat.
Odată cu această repoziţionare, Prigat a intrat şi în segmentul ambalajelor de carton, cu cele mai importante arome: suc de portocale 100%, mere roşii 100%, tomate 100% şi nectar de merişoare.
Despre Prigat
Prigat este pionierul pieţei de băuturi necarbonatate din România şi, în acelaşi timp, seniorul acestei categorii, acumulând aproape 2 decenii de experienţă. Este prezent pe piaţa din România de aproape 20 de ani şi a fost primul brand care a introdus conceptul de băutură necarbonatată cu conţinut de fruct la nivel local. În prezent, Prigat activează în toate categoriile de băuturi răcoritoare necarbonatate pe baza de fructe: băuturi răcoritoare necarbonatate, nectaruri, juice (100%). Produsele Prigat nu conţin conservanţi sau coloranţi artificiali.
Prigat este produs şi îmbuteliat în România de către PepsiCo România.
Mai multe informaţii sunt disponibile pe site: www.prigat.com.ro.