Astazi, 21 decembrie, “Prietenii lui Mos Craciun” au pornit caravana jucariilor. Pe parcursul a doua zile, ambasadorii Diviziei Business Media Realitatea- Catavencu si ai companiilor partenere vor incerca sa aduca bucurie copiilor din centrele de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov.
Anul acesta vor beneficia de donatii 170 de copii din Centrul de plasament AMP, Centrul de plasament Domnesti si Centrul de plasament nr. 6 Voluntari. La umplerea sacului de jucarii au contribuit angajatii trustului Realitatea-Catavencu, casa de avocatura Badea Clifford Chance, fundatia Vodafone Romania, Autoitalia Group si Romsilva.
“Firma Badea Clifford Chance este incantata sa se alature acestei initiative deosebite si spera sa insenineze astfel sarbatorile unor copii mai putin norocosi. Vom continua sa ne implicam si in viitor in actiuni caritabile similare, fiind constienti de responsabilitatea sociala a companiei noastre", spune Daniel Badea, Managing Partner al Badea Clifford Chance.
Pentru al doilea an partener in acest proiect, Fundatia Vodafone Romania saluta si ea initiativa: “Sa daruiesti un zambet unui copil, de Craciun, inseamna mai mult decat o mie de cadouri. Fundatia Vodafone Romania s-a alaturat si in acest an “Prietenilor lui Mos Craciun” din dorinta de a-i ajuta pe cei mici si mai putin norocosi sa se bucure de ziua de sarbatoare. Fiecare cadou poarta in el dragostea si caldura colegilor nostri din Vodafone Romania, care ne-au ajutat si in acest an sa fim generosi. Speram ca aceasta caldura sa ajunga la copii, impreuna cu darul nostru”, a adaugat Elena Serban, director Fundatia Vodafone Romania.
“Autoitalia Group a fost intotdeauna alaturi de cei pentru care soarta nu a fost prea darnica, mai ales atunci cand a fost vorba de copii. De aceea, suntem incantati sa fim parteneri la proiectul “ Prietenii lui Mos Craciun”. Autoutilitarele Fiat vor insoti sania Mosului pentru a-l ajuta sa aduca bucurie la cat mai multi copii”, a spus Herbert Stein, presedintele Autoitalia Group.
Campania "Prietenii lui Mos Craciun" a fost initiata de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu in 2008 si consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}