Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Preţuri noul BMW X4 M40i

Prin noul BMW X4 M40i, gama de succes a BMW X4 a câştigat un nou vârf de gamă. Noul model din familia BMW M Perfomance va avea debutul european la Salonul Auto de la Geneva începând cu săptămâna viitoare şi este pregătit să fie lansat pe pieţele din întreaga lume.

BMW X4 M40i este echipat cu un motor de trei litri BMW TwinPower Turbo benzină care asigură o putere maximă de 265 kW/360 CP şi o acceleraţie 0-100 km/h în numai 4,9 secunde şi poate fi comandat în România cu un preţ de început de 55 500 Euro fără TVA (66 600 Euro TVA).

Prin noul BMW X4 M40i, gama de succes a BMW X4 a câştigat un nou vârf de gamă. Noul model din familia BMW M Perfomance va avea debutul european la Salonul Auto de la Geneva începând cu săptămâna viitoare şi este pregătit să fie lansat pe pieţele din întreaga lume. BMW X4 M40i este echipat cu un motor de trei litri BMW TwinPower Turbo benzină care asigură o putere maximă de 265 kW/360 CP şi o acceleraţie 0-100 km/h în numai 4,9 secunde şi poate fi comandat în România cu un preţ de început de 55 500 Euro fără TVA (66 600 Euro TVA).

Echiparea standard a fost extinsă semnificativ pentru acest model şi acum include pachetul M Sport, elemente de design specifice BMW M Performance, vopsea metlizată, tapiţerie piele, jante 19”, control dinamic al amortizoarelor, sistem de asistenţă la parcare PDC (faţă/spate), pilot automat cu funcţie de frânare, sistem de alarmă, scaune sport şi volan multifuncţional.

Design distinctiv


Exteriorul noului BMW X4 M40i demonstrează apartenența la familia exclusivă de modele BMW M Performance. Accentele exclusive de culoare din partea frontală a automobilului şi oglinzile retrovizoare finisate în Ferric Grey metalizat, precum şi jantele M din aliaj uşor – de 20 de ţoli, cu design double-spoke şi anvelope Ultra High Performance (opţionale) -, sistemul de evacuare sport cu control al supapelor şi ţevi de eşapament Chrome Black pe ambele părţi accentuează caracterul unic al noului BMW X4 M40i. Şi la interior, caracterul specific unui BMW M este omniprezent. Volanul M îmbrăcat în piele, levierul M al schimbătorului de viteze, scaunele sport şi pragurile uşilor specifice modelului oferă un preambul al plăcerii condusului, la fel cum o face şi inscripţia “X4 M40i” de pe panoul de bord.

Puternic şi economic

Nou dezvoltat de M Performance, motorul pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie TwinPower Turbo îşi sărbătoreşte premiera mondială odată cu noul BMW X4 M40i. La o capacitate cilindrică de 3,0 litri, acest motor dezvoltă 265 kW/360 CP între 5.800 şi 6.000 rpm, iar cuplul maxim furnizat este de 465 Nm (consum mediu mixt: 8,6 l/100 km; emisii CO2: 199 g/km)*. Cu acest motor de înaltă performanţă şi tehnologia M Performance TwinPower Turbo avansată, BMW X4 M40i accelerează în 4.9 secunde de la 0 la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 250 km/h (limitată electronic).

Dinamică superioară

Adaptat special, şasiul sport al noului BMW X4 M40i furnizează dinamică la un nivel superior. Arcurile şi barele stabilizatoare puternice, unghiul de cădere crescut pe puntea faţă, amortizoarele adaptive reglate special pentru specificaţiile M Performance şi sistemul BMW xDrive de tracţiune integrală cu caracteristicile sale de tracţiune spate, care include şi Performance Control, asigură o reacţie neutră de autodirecţie, precum şi tendinţă redusă de ruliu şi garantează o plăcere maximă a condusului.

* Valorile de consum sunt determinate pe baza ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea jantelor şi a anvelopelor.

Sistem de propulsie. Performanţe cu eficienţă exemplară

Nou dezvoltatul motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie şi tehnologie M Performance TwinPower Turbo, pentru BMW X4 M40i combină performanţele înalte cu o economie exemplară de combustibil. În consecinţă, motorul din aluminiu, ultrauşor şi optimizat termodinamic, a fost construit cu aşa-numitul design “closed-deck”. În acest tip de construcţie, cămaşa de apă ce înconjoară cilindrii este sigilată în partea superioară, ceea ce oferă carterului un grad foarte ridicat de rigiditate.


Componente de la motorul BMW M3 şi M4

Sistemul de propulsie al noului BMW X4 M40i se bazează pe motorul de 3,0 litri, cu şase cilindri dispuşi în linie, de la BMW X4 xDrive35i. Pentru a îndeplini sub orice aspect cerinţele de dinamică ale modelelor BMW M Performance, inginerii de dezvoltare au optimizat motorul prin utilizarea unui arbore cotit din oţel forjat, alături de componente de la propulsorul de înaltă performanţă ce echipează BMW M3 şi BMW M4, care au fost lansate în 2014. Acesta este modul prin care pistoanele cu inel superior adaptat, lagărele arborelui cotit şi bujiile de mare putere au fost transferate de la motorul cu şase cilindri dispuţi în linie, cu tehnologie M TwinPower Turbo, la noul BMW X4 M40i.

Pe lângă nivelul ridicat al presiunii de încărcare şi o creştere a volumului de combustibil injectat, motorul a fost echipat cu o galerie de admisie a aerului ce a fost adaptată aerodinamic, precum şi cu un sistem de evacuare optimizat ca presiune de retur şi caracteristici acustice – totul pentru o nouă creştere a performanţelor. Un răcitor de ulei separat garantează menţinerea, în orice condiţii de condus, a temperaturii optime de funcţionare a motorului foarte puternic.

Sistem de evacuare cu control inteligent al supapelor

Sistemul de evacuare distinctiv cu care este echipat noul BMW X4 M40i este inconfundabil prin ţevile de eşapament de pe ambele părţi laterale, finisate în Chrome Black. Schimbările radicale de ordin tehnic includ, pe lângă controlul inteligent al supapelor, un sistem de evacuare cu flux dublu, cu presiune de retur optimizată, care este dispus sub podeaua automobilului, precum şi cu tuning rezonator specific pentru M Performance. Rezultatul este un sunet charismatic, determinat individual de conducător în funcţie de modul de condus şi situaţiile de condus, care accentuează perfect, din punct de vedere acustic, caracterul sportiv al automobilului.

Tehnologia M Performance TwinPower Turbo

Noul motor M Performance TwinPower Turbo pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, beneficiază de tehnologia TwinScroll Turbo (o turbină alimentată separat de la două grupe de câte trei cilindri), de sistem de injecţie High Precision, de sistem de control variabil al arborelui cu came Double VANOS şi de Valvetronic, sistem de control complet variabil al supapelor.

Această tehnologie de ultimă oră ce este prezentă la noul BMW X4 M40i garantează un răspuns promt indiferent de turaţie, specific unui motor BMW. De asemenea, contribuie la o funcţionare cursivă şi la un nivel sensibil redus al consumului şi al emisiilor CO2.

În plus, noul motor pe benzină, de 3,0 litri, ce propulsează noul BMW X4 M40i este echipat standard cu funcţia Auto Start Stop şi sistem Brake Energy Regeneration (generarea energiei la frânare). O reducere suplimentară a consumului este garantată de sistemul inteligent de gestiune a energiei, care controlează componentele auxiliare. Pe lângă pompa de lichid de răcire acţionată la cerere şi pompa de ulei cu volum variabil, acestea includ un sistem de direcţie electromecanic. Economii suplimentare sunt făcute de compresorul aerului condiţionat, care este deconectat atunci când nu este utilizat.


Integrarea turbocompresorului în galeria de evacuare are o contribuţie semnificativă la optimizarea foarte eficientă a puterii. În consecinţă, faza de încălzire după o pornire la rece a fost redusă semnificativ. Acest lucru minimizează rapid frecarea internă din sistem, astfel că se reduc considerabil consumul şi emisiile CO2. Localizarea convertorului catalitic în imediata vecinătate a motorului şi supapa de încărcare cu reglarea presiunii operată prin solenoid (wastegate) îmbunătăţesc suplimentar caracteristicile de emisii ale acestui motor termic.

Performanţe excelente de condus

Combinarea acestor caracteristici tehnice a avut ca rezultat cel mai puternic motor pe benzină M Performance de până acum. Noul motor oferă noului BMW X4 M40i o putere maximă de 265 kW/360 CP între 5.800 şi 6.000 rpm (consum mediu mixt: 8,6 l/100 km; emisii CO2: 199 g/km)*. Aceasta corespunde unei creşteri a performanţelor de aproape 18% în comparaţie cu BMW X4 xDrive35i. În acelaşi timp, aceste modificări ale motorului termic au mărit cuplul maxim cu 16 procente, la 465 Nm între 1.350 şi 5.250 rpm.

Datorită impulsului rezultat din această îmbunătăţire semnificativă a performanţelor, noul BMW X4 M40i îndeplineşte sub toate aspectele cerinţele dinamice ale automobilelor BMW M. BMW X4 M40i realizează sprintul de la 0 la 100 km/h în doar 4,9 secunde şi o viteză maximă (limitată electronic) de 250 km/h.

Simultan şi într-o manieră impresionantă, noul motor cu şase cilindri dispuşi în linie demonstrează nivelul ridicat de eficienţă al tehnologiei M Performance TwinPower Turbo. În ciuda acestor performanţe remarcabile, noul BMW X4 M40i reuşeşte un consum mediu mixt de 8,6 l/100 km*. Aceasta corespunde unui nivel al emisiilor CO2 de 199 g/km.

* Valorile de consum sunt determinate pe baza ciclului de testare EU, în funcţie de dimensiunea jantelor şi a anvelopelor.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.