Jean-Marie Dru, una dintre cele mai influente figuri din marketingul si comunicarea ultimelor decenii, vine la Bucuresti sa vorbeasca despre eficienta, cum sunt platite ideile si de ce creativitatea nu mai este optionala in lumea de astazi.
Evenimentul va avea loc in data 28 septembrie, la The Ark, mall-ul creativ unde isi are sediul si TBWA\Bucuresti.
Conferinta se adreseaza reprezentantilor de top ai principalelor corporatii de pe piata locala, oamenilor de marketing si comunicare, jurnalistilor si mass media. Temele principale vor fi schimbarile care s-au petrecut in modelele de remunerare al agentiilor, cat costa o idee, eficienta in comunicare si de ce astazi creativitatea nu mai este optionala in advertising.
Jean-Marie Dru, presedintele TBWA\Worldwide, a fost anul acesta presedintele juriului nou infiintatei sectiuni Effectiveness Awards la Festivalul de publicitate de la Cannes. De peste 40 de ani in industria publicitatii, Jean-Marie Dru este autorul “Disruption”, conceptul care a revolutionat comunicarea ultimelor decenii si pe care TBWA\ l-a folosit in construirea unor brand-uri precum Apple, adidas, Playstation, Nissan, Pedigree sau Absolut.
Printre cartile scrise de Jean-Marie Dru se numara: “How Disruption Brought Order” (Palgrave, 2007), “Beyond Disruption” (John Wiley & Sons Inc, 2002), “Disruption” (John Wiley & Sons Inc.1996) si “Le Saut Créatif” (Lattès 1984).
Jean-Marie Dru a fost Presedintele juriului festivalului de publicitate de la Cannes de doua ori – prima data in 1982 si apoi in 1998. Este membru al European Advertising Association, si de asemenea este profesor la Paris Institute of Political Studies. In 2008, Jean-Marie Dru a fost distins cu Legiunea de Onoare franceza pentru contributia sa la industria advertisingului si lumii afacerilor.