Gabriel Carlig, presedintele Grupului Jolidon, a primit, la sfarsitul lunii septembrie, trofeul Lingerie&Beachwear, remarcandu-se ca fiind primul om de afaceri roman recompensat cu aceasta distinctie.
Premiul i-a fost decernat lui Gabriel Carlig in cadrul galei festive organizate de Network Dessous, cel mai mare grup de presa specializata in lenjerie si costume de baie la nivel mondial. Evenimentul a avut loc la Milano, in prestigioasa rezidenta Connie Douglas. Lingerie&Beachwear Awards sunt acordate anual personalitatilor care se evidentiaza prin initiativele profesionale si rezultatele obtinute in domeniul lenjeriei si costumelor de baie, in desemnarea castigatorilor fiind luate in considerare toate sectoarele profesionale, de la distributie pana la servicii si institutii.
Trofeele sunt adevarate opere de arta, realizate la Ravenna de binecunoscuti artisti locali. Infatisarea lor reprezinta fuziunea dintre antic si modern, imbinand traditia mozaicului bizantin si stralucirea Antichitatii cu formele fluide ale epocii contemporane. Organizatorii au dorit ca prin aceste trofee sa premieze prin intermediul artei performanta in afaceri.
Cele patru trofee pentru 2008 au fost decernate urmatorilor oameni de afaceri: Gabriel Carlig, presedintele grupului Jolidon, Francesco Macchi, presedintele grupului Delmar Ritratti, Stefano Beraldo, administrator delegat al Grupului COIN si Donato Peduzzi, director general Mare di Moda.
Premiul obtinut de presedintele grupului Jolidon confirma succesul si performanta pe plan european, atestand inca o data statutul Jolidon ca fiind un brand de prestigiu in galeria marilor producatori de lenjerie si costume de baie.
Gabriel Carlig a obtinut acest premiu ca urmare a dorintei sale constante de a inova si pentru abilitatea de care a dat dovada, dezvoltand grupul Jolidon si transformandu-l intr-o companie de talie mondiala, al carui portofoliu numara in prezent 9 marci de lenjerie.
Jolidon Romania a fost fondata in 1993 in Cluj-Napoca, intr-un moment in care segmentul lenjeriei si al costumelor de baie era aproape inexistent. Intuitia lui Gabriel Carlig a determinat infiintarea companiei care avea sa devina in cel mai scurt timp lider pe piata locala si unul dintre cele mai puternice grupuri din acest domeniu la nivel mondial, Jolidon fiind compania globala care ofera lumii intregi lenjerie autentic-europeana.
In prezent, grupul Jolidon cuprinde patru mari companii, peste 3000 de angajati si 122 magazine proprii in cele mai mari centre comerciale din Europa: 75 in principalele orase din Romania, 2 in Budapesta, 32 in Italia si 13 boutique-uri in Franta, 10 in sistem franciza si 3 magazine proprii la Cannes, Lille, Mulhouse. Produsele Jolidon, premiate la marile festivaluri de moda, sunt distribuite in 21 de tari, printre care se numara Japonia, Canada, SUA, Israel si Africa de Sud.
{mosloadposition user10}