Incepand cu luna februarie 2010, Presage comunica pentru Austria Incoming, biroul din Romania a DMMA (Destination Management Monitor Austria).
Presage va oferi servicii de consultanta in comunicare strategica, relatii publice, precum si servicii de event management, dezvoltand un program dinamic de actiuni B2B ce se vor sincroniza cu campania de marketing a asociatiei la nivel national.
Austria Incoming (AT Incoming) este cea mai importanta companie de consultanta pentru destinaţiile turistice din Austria. AT Incoming este reprezentanta exclusiva in Romania a DMMA, asociatie ce reuneste noua regiuni turistice de exceptie din Austria: Bodensee –Vorarlberg, Bregenzerwald, Donau Niederösterreich, Millstätter See, Mostviertel, Thermenwelt Burgenland, Wiener Alpen, Wienerwald, Zell am See – Kaprun. Asociatia DMMA are ca scop promovarea membrilor sai si dezvoltarea unor destinatii de top administrate strategic pentru a oferi o experienta turistica singulara, bazata pe solutii complexe de agrement si infrastructura.
„Romania este o piata extrem de interesanta pentru noi, atat din punct de vedere al apetitului turistic si al deschiderii catre neconventional, cat si din punct de vedere al potentialului B2B. Austria Incoming beneficiaza de tot sprijinul nostru in realizarea pachetelor turistice si centralizarea know-how-ului DMMA si isi propune sa devina lider de piata ca entitate de contact pentru destinatiile turistice din Austria. Presage va avea o contributie esentiala in acest proces si in comunicarea valorilor si serviciilor Austria Incoming. Au inteles particularitatile business-ului DMMA, au realizat un research impresionant pentru a se familiariza cu specificul regiunilor si au venit cu o strategie de comunicare ce urmareste indeaproape prioritatile asociatiei si se pliaza pe modul nostrum de operare, astfel ca vom avea multe de spus in 2010”, a declarat Franz Schmidt, Manager Destination Management Monitor Austria.
„Austria Incoming este o entitate noua in industria turismului din Romania, au planuri ambitioase si un model de business special, functionand deopotriva ca un hub de informatii al regiunilor parte din DMMA si ca interfata intre asociatie si partenerii din Romania. Targetul este de asemenea complex, AT Incoming vizand atat clientii B2B cat si clientul final, ceea ce inseamna ca necesitatile de comunicare se calibreaza si se adapteaza pentru fiecare segment in parte. Este un proiect foarte frumos pentru noi, este o industrie pretentioasa unde informatia se transmite intr-un ritm extrem de alert, puternic orientat catre estetic si in acelasi timp e nevoie de un focus urias pe detalii – care fac intotdeauna diferenta.” spune Georgiana Gheorghe, Managing Partner, Presage Public Relations & Public Affairs
Austria Incoming (AT Incoming) este cea mai importanta companie de consultanta pentru destinatiile turistice din Austria si reprezentanta exclusiva in Romania a DMMA, asociatie ce reuneste noua regiuni turistice din Austria: Bodensee – Vorarlberg, Bregenzerwald, Donau Niederösterreich, Millstätter See, Mostviertel, Thermenwelt Burgenland, Wiener Alpen, Wienerwald, Zell am See – Kaprun.
Platforma www.austria-incoming.ro centralizeaza oferte special concepute pentru turistii din România. Acest birou independent se adreseaza în primul rând touroperatorilor, agentiilor de turism, firmelor de transport cu autocarul si partenerilor B2B, care ofera si vând “Vacante în Austria“. Austria Incoming sustine acesti parteneri în straduinta de comercializare si colaboreaza în acest scop cu Oficiul de Turism al Austriei.
{mosloadposition user10}