Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Presage comunica pentru Fleet Management Services

Incepand cu luna noiembrie 2009, Presage | Public Relations & Public Affairs administreaza contul de PR al companiei Fleet Management Services (FMS).

Presage se va ocupa de comunicarea strategica a FMS, dezvoltand planul de comunicare pe termen mediu si lung, sincronizat cu ambitiile de dezvoltare ale companiei pentru urmatoarea perioada. Presage va oferi servicii de comunicare corporate dar si de produs, management in organizarea de evenimente, precum si suport in relationarea cu reprezentantii mass-media. De asemenea, agentia va dezvolta si mecanisme de comunicare B2B,  care sa asigure companiei vizibilitate si incredere in randul partenerilor sai de afaceri.
“In 2005 cand am inceput sa dezvoltam afacerea am fost primii furnizori  de servicii integrate de leasing operational si management profesionist al flotei in Romania. Acum, piata de profil s-a  maturizat si a devenit extrem de dinamica, iar FMS isi doreste un consultant in comunicare si relatii publice, care sa ajute compania sa comunice eficient cu partenerii de afaceri atat despre experienta echipei cat si despre serviciile din portofoliu. Am ales Presage pentru ca au inteles perfect atat businessul FMS cat si nevoile de comunicare specifice. Mai mult decat atat, ne-au convins ca cel mai bine este sa externalizam serviciile de comunicare pentru a reusi sa ne  concentram 100% pe ceea ce stim noi sa facem mai bine ” a spus Daniel Ivan, Director Executiv FMS despre colaborarea cu Presage.
  
“Am demarat deja primele actiuni de comunicare pentru FMS si lucram foarte bine impreuna. Este o companie care are multe de spus, iar piata de profil este una destul de nisata si complexa, cu din ce in ce mai multi jucatori activi. Piata auto in ansamblul ei dar si cea de leasing operational sau management de flote auto trec printr-o perioada dificila. Toate acestea fac pe de-o parte ca demersurile de cercetare sa fie laborioase, dar pe de alta parte impun creativitate si imaginatie in gasirea solutiilor de comunicare. Noua ne plac proiectele care au nevoie in egala masura de cercetare, strategie, imaginatie si pragmatism” a declarat Georgiana Gheorghe, Managing Partner, Presage | Public Relations & Public Affairs

Bucuresti, 30.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.