Junior Achievement organizează programul „Presa economică la clasă” cu sprijinul Connex Vodafone
- Studiu aplicat pe articole, dezbateri la clasă şi concursuri online pe teme economice
- Un workshop care pune faţă în faţă elevii şi studenţii cu reprezentanţii presei economice
În premieră pe piaţa educaţională românească, Junior Achievement România organizează programul „Presa economică la clasă”, destinat elevilor de liceu şi studenţilor.
Susţinut de Connex Vodafone, programul „Presa economică la clasă” este primul program din România care foloseşte articolele pe teme economice ca bază a dezbaterilor şi studiilor de caz la clasă.
„Am iniţiat acest program pentru a corela disciplinele economice predate în şcoli şi universităţi cu problemele reale ale economiei de piaţă. Elevii şi studenţii vor realiza în orele de curs de economie analize pe texte din publicaţiile economice, studii de caz şi dezbateri, raportându-se la situaţii economice reale”, a spus Ştefania Popp, Director Executiv Junior Achievement România.
„Prin acest nou program educaţional, peste 15 mii de tineri vor fi la curent cu noutăţile din mediul economic şi de afaceri românesc şi internaţional. În plus, elevii şi studenţii se vor familiariza cu principalele publicaţii de afaceri din România şi cu modul în care acestea prezintă informaţiile”, a spus Lidia Solomon, Director PR Connex Vodafone.
Peste 15.000 de tineri cu vârste între 16 – 24 ani, din 64 de oraşe din întreaga ţară, vor beneficia de acest program. Suportul didactic va fi asigurat de 323 de profesori, fiecare clasă primind un abonament la publicaţii economice pentru lucrul în orele de curs precum şi un cont de acces la materialele publicate online.
În fiecare lună, tinerii înscrişi în program vor avea ocazia de a participa la competiţii online, iar cei mai buni dintre ei vor fi invitaţi la workshop-ul “Economia de piaţă … se invaţă! Citeşte presa economică”, care va avea loc în mai 2006. Acest workshop îşi propune să reunească 20 de tineri din programul “Presa economică la clasă”, 10 profesori şi 15 reprezentanţi ai presei economice, pentru a dezbate impreună probleme economice actuale tratate în publicaţiile româneşti.
„Presa economică la clasă” foloseşte metodele de studiu „learning by doing” şi face parte din Programul Naţional pentru Educaţie Economică şi Antreprenoriat, realizat de Junior Achievement în parteneriat cu Ministerul Educaţiei.
Junior Achievement România (www.jar.ro) face parte din Junior Achievement Worldwide, US şi Junior Achievement – Young Enterprise, Europe. JA Romania, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării, pune la dispoziţia şcolilor şi universităţilor din România programe economice de tip learning by doing, susţinute financiar de comunitatea de afaceri. Peste 250.000 de elevi şi studenţi români din 890 de şcoli şi 75 de oraşe au urmat programele noastre până în 2005. JA România oferă gratuit şcolilor care implementează programele sale, training-uri, materiale şi suport tehnic. Elevii şi studenţii români, beneficiari ai burselor „Junior Achievers”, participă anual la conferinţe, competiţii şi târguri internaţionale.
Connex Vodafone, o divizie a Vodafone Group Plc., avea 6.131.839 de clienţi, la data de 31 decembrie 2005. Vodafone este cea mai mare comunitate mobilă din lume, cu divizii în 27 de ţări şi Reţele Partenere în alte 31 de ţări. Cu o gamă completă de servicii de telecomunicaţii mobile de voce şi de date, Vodafone oferă în prezent servicii către 179,3 de milioane de clienţi din întreaga lume.
www.vodafone.ro
{mosloadposition user10}