LifeBox intră pe piața de livrări rapide prin conceptul LifeGo
LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, lansează o nouă gamă de preparate sănătoase, disponibile exclusiv pentru livrare rapidă. În prima etapă a proiectului, livrările vor fi efectuate exclusiv în proximitatea unității de producție din București, comenzile putând fi plasate prin aplicația Tazz.
Gama LifeGO cuprinde peste 20 de preparate individuale, diferite de produsele și meniurile LifeBox, însă păstrează același concept de mâncare gustoasă și sănătoasă, conform promisiunii LifeBox. Astfel, de acum, clienții vor putea opta pentru feluri principale, salate, supe, deserturi, gândite astfel încât să satisfacă toate gusturile și includ atât opțiuni cu pește și carne, cât și preparate vegetariene sau ovo-lacto-vegetariene.
Potrivit companiei, toate ingredientele folosite sunt proaspete, de cea mai bună calitate, provenind de la producători locali certificați și distribuitori sau importatori consacrați, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox. Prețurile preparatelor listate pornesc de la 19,99 lei pentru felurile principale, 15,99 lei pentru supe, 26,99 lei pentru boluri vegane cu opțiuni de extra-ingrediente sau 10,99 lei pentru deserturi, toate preparatele fiind gătite într-un mod sănătos: fără prăjeli, în stil sous-vide sau la abur.
„Suntem entuziasmați de lansarea conceptului LifeGO sub umbrela LifeBox. Intrarea în zona de livrări on demand reprezintă atât o provocare, cât și o oportunitate de a ajunge la noi consumatori dornici de menținerea unui stil de viață sănătos, piața de food delivery cunoscând un ritm de creștere accelerat în ultimii doi ani. Pentru început, clienții se vor putea bucura de 24 de preparate individuale, gustoase și sănătoase, urmând să diverificăm și mai mult oferta”, au declarat cofondatorii LifeBox.
Business-ul românesc LifeBox a încheiat 2021 cu o creștere de 40% față de anul anterior și își continuă planurile de dezvoltare
Deși 2021 a fost un an plin de provocări, compania a încheiat anul cu o cifră de afaceri de aprox. 5 milioane lei. Potrivit celor trei antreprenori, cofondatori LifeBox, contextul pandemic a continuat să aducă schimbări în comportamentul consumatorilor. Astfel, clienții sunt din ce în ce mai atenți la cum și pe ce își cheltuiesc veniturile, preferând să comande și să utilizeze servicii de la companii în care au încredere și care le oferă garanția siguranței. La nivel general, se remarcă o scădere în ceea ce privește activitatea fizică și o creștere a nivelului de stres, factori care au condus în timp la creșterea utilizării soluțiilor digitale și la transformarea locuinței într-un nou centru de activitate.
În ceea ce privește preferințele de consum, box-urile Optim, Sport și Veggie-Fish au înregistrat cele mai multe vânzări în România. Compania s-a extins anul trecut și pe piața din Ungaria, unde a dezvoltat conceptul FrissBox, care a înregistrat o creștere medie de 40% de la lună la lună. Meniurile Optim, Vegan și Sport au fost cele mai comandate în 2021, dar și cele lansate ulterior, precum veggie și dairy-free, urcă rapid în topul preferințelor consumatorilor din Budapesta.
Anul trecut, LifeBox și-a mutat activitatea într-o nouă unitate în București, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 de euro. Noul spațiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, tot de aici urmând a fi livrate și toate preparatele LifeGO by LifeBox.