Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiul Paul Pietsch a fost acordat noului sistem de propulsie al modelului Peugeot 3008 Hybrid4

dezvoltat impreuna cu Bosch

În acest an, celebrul premiu Paul Pietsch, care este foarte apreciat în industria auto, a fost acordat producătorului francez PSA Peugeot-Citroën. Prin atribuirea acestui premiu, membrii juriului au apreciat tehnologia diesel hibridă a modelului Peugeot 3008 Hybrid4. Bosch furnizează cele mai importante componente ale sistemului de propulsie electrică al modelului 3008 Hybrid4, primul autoturism care combină un motor diesel cu un motor electric. Premiul reprezintă încă o recunoaştere a colaborării excelente dintre inginerii PSA şi Bosch pentru a îmbunătăţi eficienţa autovehiculelor.

Denumit după pionierul curselor auto şi co-fondatorul unei celebre publicaţii germane, premiul Paul Pietsch a fost acordat anual, începând cu 1989, pentru inovații de excepţie în domeniul auto. Inovaţiile sunt evaluate de către redactorii publicaţiei, în colaborare cu 25 de publicaţii internaţionale partenere.

Bosch furnizează cele mai importante componente ale sistemului de propulsie electrică al modelului 3008 Hybrid4: cele două motoare electrice, dintre care unul se comportă ca un generator de înaltă tensiune, au fost dezvoltate de Bosch şi sunt produse la fabrica din Hildesheim. Bosch a dezvoltat în strânsă colaborare cu PSA Peugeot-Citroën dispozitivele electronice de putere, foarte compacte, ce se compun din transformatorul CC/CC, invertorul dublu şi unitatea integrată de comandă a sistemului hibrid. Prin combinarea unui motor diesel cu un motor electric, consumul de carburant este redus cu până la 35%. Pe lângă această îmbunătăţire semnificativă a eficienţei, autovehiculul are tracţiune integrală datorită faptului că puntea faţă este acţionată de motorul cu ardere internă, iar puntea spate este acţionată de către motorul electric.

Alte premii pentru inovatoarea tehnologie de propulsie

În urmă cu doar câteva luni, două modele ale Grupului PSA ce sunt echipate cu această tehnologie au câştigat premiul „Volanul verde” („Green Steering Wheel”) pentru cea mai ecologică inovaţie din industria auto. Acest premiu anual este varianta ecologică a premiului „Volanul de aur” („Golden Steering Wheel”) decernat de către publicaţiile germane „Auto Bild” şi „Bild am Sonntag”. În cadrul expoziţiei Equip’Auto ce a avut loc în luna octombrie la Paris, Bosch a câştigat premiul de argint la categoria „tehnologie ecologică”, pentru rolul său în dezvoltarea tehnologiei hibrid cu un motor cu ardere internă pe puntea faţă şi un motor electric pe puntea spate. Mai mult, în luna septembrie 2011, institutul „ÖkoGlobe” din cadrul Universităţii Duisburg-Essen a acordat producătorului francez unul dintre premiile sale „ÖkoGlobe 2011” în semn de recunoaştere pentru realizările sale inovatoare reprezentate de lansarea primului autovehicul diesel hibrid din lume.

Bucuresti, 27.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.