Money Bistro, programul de educatie financiara al Raiffeisen Bank dezvoltat impreuna cu Rogalski Damaschin PR, a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitala la categoria “Finante” la Digital Communication Awards 2019 la Berlin
Primul sezon din Money Bistro, proiectul de educație financiară al Raiffeisen Bank dezvoltat impreuna cu Rogalski Damaschin Public Relations, a fost premiat la Berlin, acolo unde s-a desfășurat competiția internațională de comunicare, Digital Communication Awards. În urma jurizării, Money Bistro a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală din categoria ”Finanțe”. Proiectul a mai fost nominalizat si in categoria ”seriale video”.
Digital Communication Awards este o competitie internationala, aflata la a 8-a editie, dedicata proiectelor de comunicare din zona digitala. Pentru editia 2019, peste 600 de campanii din toata lumea s-au inscris în competitie, iar 47 au fost premiate de un juriu international. Informatii gasiti pe site https://www.digital-awards.eu/.
Primul sezon din Money Bistro a fost lansat în noiembrie 2018 si si-a propus sa fie un program de educatie financiara diferit, accesibil si atractiv. In cele 10 episoade Money Bistro, invitati din domeniul afacerilor, din gastronomie, nutritie sau lifestyle, au oferit romanilor “aperitive financiare” pentru o viata sanatoasa. Peste 3 milioane de vizualizari au numarat episoadele si infografiile din primul sezon.
”Acest premiu international ne bucura foarte mult si ne confirma ca prezentarea simpla, intr-un format atractiv si accesibil a unor subiecte de educatie financiara poate fi de succes. Vom continua sa degustam impreuna cu romanii aperitive financiare si in sezonul 2 Money Bistro. Ne propunem ca prosperitatea si independenta financiara sa devina ingrediente la indemana tuturor familiilor din Romania” , a spus Corina Vasile, Director Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank.
”Pentru noi, Money Bistro este dovada ca, atata vreme cat ai curaj si dorinta de a face lucrurile #asacumtrebuie, poti gasi idei si platforme de educatie prietenoase si atractive pentru un public tanar, digitalizat si cu capacitati limitate de a „digera” lectii despre bani. Ne bucuram nu doar de aceasta primă confirmare a unui format valoros de comunicare, ci si pentru faptul ca pregatim, alaturi de Raiffeisen Bank, un nou sezon din Money Bistro chiar mai entuziasmant decat primul”, a declarat Alexandra Radu, Director Comunicare Rogalski Damaschin Public Relations.