* Plaza Romania a primit premiul Jean Lois Solal Marketing oferit de International Council of Shopping Centers (ICSC)
* Campania “Costumeaza-te de Halloween” ce a avut loc in luna octombrie a anului trecut a fost premiata la categoria Relatii Publice
International Council of Shopping Centers (ICSC) a premiat centrul comercial Plaza Romania cu premiul Jean Lois Solal Marketing pentru campania de relatii publice organizata de Halloween. La categoria Relatii Publice, obiectivul a fost crearea si implementarea unui program sau unei activitati in scopuri comerciale. In cadrul campaniei “Costumeaza-te de Halloween” , ce a avut loc in luna octombrie 2006, centrul comercial a reusit sa recreeze o atmosfera de sarbatoare, toate magazinele fiind decorate in spiritul acestei sarbatori.
Premiile ICSC aduc laolalta cele mai bune campanii de marketing ale retailerilor din Europa, iar Premiile Solal sunt vazute ca un standard al calitatii, fiind un reper al industriei in identificarea tendintelor in domeniu, premiindu-se nu numai performanta, ci si eficienta.
Premiul Jean Lois Solal Marketing este considerat ca fiind cel mai important premiu din industria de marketing a centrelor comerciale. Anul acesta, dintre 55 de centre comerciale participante, 28 au fost finaliste, iar centrul comercial Plaza Romania a fost premiat pentru campania « Costumeaza-te de Halloween », la categoria Relatii Publice. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc in Varsovia, iar la eveniment au participat peste 2000 de reprezentanti ai industriei de retail din Europa. Premiul a fost inmanat doamnei Burcu Karasoy, Marketing & Sales Director Anchor Grup.
Bucuresti, 16.05.2007
{mosloadposition user10}