* Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice
* Anul acesta in cadrul ICSC a fost introdusa o categorie speciala de premii, pentru pietele emergente, iar distinctia a fost primita de catre Anchor Grup
International Council of Shopping Centers (ICSC) a premiat compania Anchor Grup cu medalia de argint pentru campania de relatii publice “Orasul de nisip”. La categoria Relatii Publice, obiectivul a fost crearea si implementarea unui program sau unei activitati in scopuri comerciale.
De asemenea, compania Anchor Grup a fost desemnata ca finalista la categoria “Inaugarari, aniversari, renovari sau extinderi” cu campania “Mai mult Mall”, ce a fost implementata la extinderea centrului comercial Bucuresti Mall.
Campania “Orasul de nisip”, ce a avut loc in vara anului 2007 a fost o expozitie-premiera in Romania de sculpturi de nisip. Timp de trei luni, in centrul comercial au fost expuse replici ale unor cladiri celebre precum Arcul de Triumf, Turnul din Pisa, Turnul Eiffel, Empire State Building, Big Ben, precum si figuri ale unor personaje celebre, cum ar fi Stefan cel Mare, sau logouri si simboluri ale unor marci cunoscute.
Sculptorii ce au realizat aceste adevarate opere de arta fac parte din compania Sandcity.de din Germania, companie specializata in realizarea de replici ale cladirilor de diverse marimi, avand o greutate intre 15 si 120 de tone. Pentru expozitia din Plaza Romania, acestia au lucrat timp de 14 zile si au folosit aproximativ 80 de tone de nisip.
Anul trecut, Anchor Grup a fost premiata de catre ICSC cu diploma de merit la categoria Relatii Publice pentru Campania “Costumeaza-te de Halloween” ce a avut loc in Plaza Romania in 2006.
Premiile ICSC aduc laolalta cele mai bune campanii de marketing ale centrelor comerciale din Europa si recompenseaza cele mai eficiente campanii, iar Premiile Solal sunt vazute ca un etalon al calitatii in intreaga industrie, fiind un reper in identificarea tendintelor in domeniu, premiindu-se nu numai performanta, ci si eficienta.
Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc la Praga, iar la eveniment au participat reprezentanti ai industriei de retail din Europa. Juriul a fost format din importanti membri internationali ai ICSC din industria de retail.
Echipa de marketing Anchor Grup ce a lucrat la aceasta campanie a fost formata din Lucian Gheorghescu – Marketing Director, Marilena Brinzan – PR Manager, Anda Marinescu – Advertising Manager, Oana Cristea – Retail Marketing Strategist si Irina Petcu – PR Coordinator.
{mosloadposition user10}