Grayling a fost desemnată “Cea mai bună agenţie de Public Affairs a anului” în cadrul galei SABRE Awards EMEA 2019, care s-a desfăşurat la Londra săptămâna trecută. Reţeaua internaţională, cu 31 de birouri în 22 de ţări europene, a fost premiată pentru dezvoltarea activităţilor sale de Public Affairs în Europa şi pentru excelenţa în serviciile furnizate pe mai multe pieţe pentru o serie de clienţi internaţionali mari.
“Grayling este una dintre puținele companii de consultanţă de afaceri care pot reuni specialişti în Public Affairs din toate ţările UE pentru a-şi împărtăşi punctele de vedere şi a reuşit să se impună ca lider de opinie în chestiunile legate de Brexit “, se menţionează în motivaţia juriului prezidat de Paul Holmes de la Holmes Report.
Public Affairs reprezintă doar unul dintre pilonii de activitate ai Grayling (agenţia oferă şi servicii de comunicare corporativă, precum şi comunicare cu şi pentru consumatori), fiind cel mai puternic pilon în 2018, în creştere cu 15%. Creşterea a fost determinată de valorificarea unor noi oportunităţi de afaceri prin câştigarea de noi clienţi, printre care Molson Coors, BetStars, Bristol-Myers Squibb, Danone, Environmental Defense Fund și Herbalife Nutrition.
“Este un premiu prestigios, de care echipele Grayling din întreaga Europă continentală sunt foarte mândre. Cererea de consultanţă în Public Affairs este în creştere, în condiţiile în care mediul politic și cel de reglementare constituie o provocare tot mai mare pentru multe companii”, a declarat Russell Patten, CEO al Grayling Bruxelles și Chairman al European Public Affairs.
Jan Simunek, CEO al Grayling Continental Europe, a adăugat: “Afacerile publice şi relaţiile guvernamentale constituie o prioritate strategică pentru Grayling în Europa de mai mult timp. Am dezvoltat o ofertă diferenţiată pentru clienţi, construită în jurul a peste o sută de consultanţi cu o excepţională expertiză în Public Affairs din întreaga regiune – de la Madrid până la Moscova”.
Lista de nominalizări la premiile EMEA SABER 2019 recunoaşte performanţa excepţională în branding, managementul reputaţiei și implicarea. Campaniile au fost evaluate de un juriu format din lideri din industrie, iar competiţia este găzduită de Holmes Report, cunoscuta platformă de ştiri din industria PR.