Vineri, de la ora 19:00
F5 va transmite în direct şi în exclusivitate din club Fratelli, vineri, 26 martie, începând cu ora 19:00, prin live streaming pe Realitatea.NET, gala de decernare a Premiilor RoBlogFest 2010.
“Roblogfest este acel moment din an când încercăm să scoatem în faţă tot ce e mai bun din mediul online, în special din domeniul blogurilor şi social media. Iar livestreaming-ul pus la cale de către partenerii de la F5 reprezintă o contribuţie importantă şi inovatoare, atât pentru evenimentul în sine, cât şi pentru petrecerea pe care o facem pentru toţi oamenii implicaţi sub o formă sau alta în mica familie a online-ului din România”, a precizat Dragoş Novac, CEO Metropotam Group (organizatorul RoBlogFest).
Cei care vor accesa, mâine seară, Realitatea.NET/Roblogfestlive vor avea ocazia să urmărească în direct unul din cele mai importante evenimente dedicate blogosferei româneşti, cea de-a cincea ediţie a Premiilor RoBlogFest.
Pe lângă transmisiunea prin live streaming a manifestaţiei, secţiunea specială Roblogfestlive va reuni toate reacţiile celor prezenţi la eveniment postate pe Twitter, Facebook sau Flickr, prin poze.
Mai mult decât atât, participanţii la RoBlogFest vor putea viziona în timp real, pe plasmele F5 amplasate la faţa locului, toate postările pe Facebook şi Twitter, dar şi fotografiile încărcate pe Flickr de la Gala RoBlogFest.
F5 a fost reprezentată în juriul RoBlogFest de Dragoş Stanca, managing director F5, care a jurizat la categoria Business, Gabriela Bartic, marketing manager F5, care a notat blogurile înscrise în secţiunea Comunicare & Social Media şi Costi Rogozanu, editor VoxPublica, jurat în cadrul categoriei Cultură.
Lansată în 2006 la iniţiativa antreprenorului Dragoş Novac, CEO, Metropotam Group, RoBlogFest este singura competiţie care răsplăteşte excelenţa din blogosfera românească.
Pentru ediţia din 2010 organizatorii au ţinut cont de feedback-ul participanţilor şi au adus modificări la secţiunea Infotainment, introducând Travel, Culinar şi Fashion. De asemenea, au fost lansate experimental şi secţiunile Social media: Twitter pentru o companie, Social media: Facebook pentru o companie, Comunicare: best use of Social Media într-un mix de comunicare şi Comunicare: campanie pe Social Media.
{mosloadposition user10}