Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiile de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum

Metro e cel mai bun comerciant, Coca Cola cel mai bun producator

Coca Cola HBC este producatorul preferat de cei mai multi dintre comercianti, iar Metro cash & carry este comerciantul cel mai bun dupa aprecierile principalilor furnizori de bunuri de larg consum. Aceste doua companii au castigat cele doua Mari Premii ale industriei bunurilor de larg consum, acordate la prima editie a acestui eveniment.

Distinctiile pentru cele mai bune produse noi au fost atribuite firmelor Elite (alimentar), Unilever (nealimentar) si Coca Cola HBC (bauturi). Castigatori la categoria “Cea mai eficienta promotie” au fost Star Foods (alimentar), Unilever (nealimentar) si QAB (bauturi). Star Foods a primit inca un premiu, pentru cea mai buna initiativa de trade marketing la un produs alimentar, ceilalti doi laureati ai acestei categorii de premii fiind P&G (nealimentar) si Coca Cola HBC (bauturi).
Transilvania General a  fost premiata pentru cea mai buna distributie, mentiuni primind Interbrands si Coca Cola HBC.
Reteaua de magazine Interex a castigat premiul pentru cel mai dinamic comerciant, iar Rewe Romania si Selgros au primit mentiuni.

Cele mai bune initiative ale comerciantilor pentru consumatori au fost cele ale Metro cash & carry (premiu), Romania Hypermarche (Cora) si Kaufland,care au primit mentiuni.

Castigatorii premiilor si mentiunilor au fost stabiliti pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri: 1.500 de comercianti au desemnat laureatii categoriilor rezervate producatorilor si distribuitorilor de bunuri de larg consum, in timp ce 150 de directori de vanzari ai marilor producatori au desemnat castigatorii din randul comerciantilor.
Cresterea cifrei de afaceri in 2005 fata de 2004 a fost criteriul de departajare pentru cele mai dinamice lanturi comerciale.

Premiile de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum au fost organizate de revista Piata, in parteneriat cu Metro, QAB, Aldis si MEMRB.

Partenerii media ai Premiilor de excelenta au fost ziarul electronic Hotnews, agentia de stiri NewsIn, posturile Radio Total si Radio Romania Actualitati, ziarul Cotidianul si postul TV The Money Channel.

Bucuresti, 24.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.