Campania promotionala „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” si-a desemnat primii castigatori. Petru Calugarianu, Ionel Georgescu, Emil Saracutu si Petru Orasanu au fost rasplatiti pentru fidelitatea lor fata de berea Skol.
Marca de bere Skol a lansat in luna martie campania promotionala „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, prin care ofera consumatorilor sai sansa de a castiga opt premii in bani de pana la 30.000 de dolari fiecare si 150.000 de premii a cate 4 doze de bere Skol. Pana la aceasta ora, patru importante premii in bani au fost adjudecate de catre Petru Calugarianu de 24 de ani, din satul Craciunesti, jud. Hunedoara (30.000 $), Ionel Georgescu in varsta de 67 de ani, din Bucuresti (5.000 $), Emil – Marian Saracutu, 21 de ani, din Bucuresti (8.000 $) si Petru – Valentin Orasanu de 26 de ani, din Calan, jud. Hunedoara (8.000 $).
Toti cei patru consumatori au gasit inscriptionat in interiorul capacului de bere Skol mesajul: “Ai castigat $”, care le-a dat posibilitatea sa-si dimensioneze singuri castigul prin participarea la extragerea de la panoul Skol. In urma extragerii, au castigat premii substantiale in bani.
“Skol este berea mea preferata de mult timp, iar promotia <<Skol umple buzunare dintr-o alunecare>> mi-a dat posibilitatea sa castig primul premiu din viata mea. Intr-o seara am comandat Skol pentru toti prietenii mei, iar bucuria a fost imensa atunci cand am vazut mesajul castigator. Apoi am fost invitat la panoul in forma de “S” pentru a-mi alege singur premiul. Cand am vazut ce am castigat doar printr-o simpla apasare a unui buton, nu mi-a venit sa cred. Premiul a fost cu-adevarat <<dintr-o alunecare>>” declara Petru Orasanu, castigatorul sumei de 30.000 $.
Surpriza castigului a fost la fel de mare si pentru Emil Saracutu din Bucuresti care, dupa o zi de munca a iesit la o bere impreuna cu trei prieteni. Cand au gasit capacul castigator, au hotarat sa imparta in mod egal intre ei suma pe care ar fi obtinut-o in fata panoului Skol. Emil a participat la momentul filmat unde era prezent panoul in forma de „S”, cu opt casute. Fiecare casuta ascundea unul dintre premiile in bani amintite, dispuse aleator; avea dreptul sa deschida o casuta prin apasarea unuia din cele opt butoane plasate pe un pupitru de comanda de aceeasi forma ca si panoul. A reusit astfel „sa smulga” panoului 8.000 de $.
Promotia “ Skol umple buzunare dintr-o alunecare” continua, si alti patru consumatori ai berii Skol din toata tara sunt asteptati sa castige restul premiilor in bani puse in joc prin aceasta promotie. Alaturi de premiile in bani, iubitorii de bere pot castiga si doze de bere Skol. Promotia inceputa la 1 martie, se desfasoara la nivel national si dureaza pana pe 31 mai, iar premiile pot fi revendicate pana la data de 1 iulie 2005.
La promotia Skol participa toate sticlele de bere Skol de 0.5 litri care au inscriptionat in interiorul capacului unul dintre mesajele: "Ai castigat $”, „Ai castigat 4 doze de 0,5l” sau „E limpede ca-i buna!”, iar pe spatele sticlei – o eticheta distincta cu informatii referitoare la promotie. Cu mesajul "Ai castigat $”, participantii la promotie pot obtine unul din cele opt premii in bani: 30.000$, 20.000$, 15.000$, 10.000$, 8.000$, 7.000$, 6.000$, 5.000$, dupa validarea capacului. Promotia este dezvoltata impreuna cu agentia Tempo Advertising si a fost sustinuta prin spoturi TV si prin promotii la punctele de vanzare.
Premiile in bere se ridica de la sediul URBB, de la filialele URBB din tara, de la unul din sediile distribuitorilor autorizati de URBB, de la unul dintre magazinele apartinand benzinariilor Shell sau Mol sau de la magazinele autorizate. Informatii suplimentare cu privire la modalitatea prin care participantii pot intra in posesia premiului si orice alte detalii referitoare la promotie se pot obtine de la numarul de telefon al campaniei – “infoline” 021/205 50 99 (de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 17:00), direct la sediul organizatorului (de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 17:00) sau pe site-ul www.skolbeer.ro.
Marca Skol ocupa locul patru in topul celor mai vandute beri din intreaga lume. Prezenta in 31 de tari, Skol face parte din portofoliul grupului Carlsberg. In Romania, este una dintre primele marci de bere premium local, avand o notorietate de 97%.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Proiecții speciale ale filmului Moromeții 3, în prezența echipei, la cinematografele din rețeaua Hap...
Bilete în vânzare pentru concertele André Rieu: trăiește magia muzicii live, în 2025, la BTarena, Cl...
Cum l-a șocat Vlad Țepeș pe Mahomed al II-lea și cum l-a influențat pe Ivan cel Groaznic, descrie Si...
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
GLORIÆ Art Gallery prezintă o triplă expunere dedicată artiștilor Sorin Ilfoveanu, Adrian Ilfoveanu ...
măBUCURcăEȘTI - Un oraș sustenabil
Turneul Național „Vioara lui Enescu” continuă în alte trei orașe după triumful de la Ateneul Român d...
Car-Boy Safety, premiată pentru performanță în business și servicii de înaltă calitate la Gala „ROMÂ...