Vel Pitar Brasov si-a premiat partenerii de afaceri in cadrul campaniei “Premii cu har de la Vel Pitar!”, organizata in perioada 10 mai – 10 iulie 2007. Campania a constat in organizarea unei tombole cu premii in valoare de 6 000 RON, oferite agentilor economici din judetele Brasov, Covasna si Prahova, care comercializeaza produse Vel Pitar.
Campania s-a adresat tuturor clientilor Vel Pitar (cu exceptia VP Magassin, a firmelor bugetare, a hipermarket-urilor si a locatiilor de tip cash&carry) care au spre vanzare diferite sortimente de franzela alba Vel Pitar: Franzela alba 500 g, Franzela alba feliata 500 g, Franzela alba 700 g si Franzela alba feliata 700 g.
Criteriul unic de selectie a constat in realizarea de catre agentii economici a unui volum zilnic de vanzari nete de cel putin 40 kg (magazine mici, bacanii) si respectiv 100 kg (supermarket-uri) din produsele Vel Pitar, participante la promotie. Extragerea taloanelor castigatoare a fost validata de o comisie formata din reprezentanti ai Ministerului de Finante, ai Grupului Vel Pitar, ai mass mediei si notari publici.
„Aceasta campanie ne permite sa continuam o traditie Vel Pitar, aceea de a rasplati clientii fideli, ce apreciaza si respecta un partener corect de afaceri”, a declarat Cristina Popescu, responsabil marketing Vel Pitar Brasov.
Premiul cel mare a fost castigat de reprezentantii Bachus SA din Sacele, care se vor bucura de un sejur pentru doua persoane in statiunea Parelia Katerini, Grecia. Au fost extrase si 36 de alte premii in aparate electrocasnice: un un aparat de aer conditionat, cinci cuptoare cu microunde, zece cafetiere si douazeci prajitoare de paine, ce au revenit clientilor Vel Pitar din Predeal, Sinaia, Busteni, Zarnesti, Rasnov, Moeciu, Sacele si Brasov.
„Punem intotdeauna pe primul plan modul in care relationam cu oamenii, fie ei clienti, consumatori sau angajati proprii.”, a mai declarat Cristina Popescu.
Brasov, 24.07.2007
{mosloadposition user10}