Ieri seară, 29.09.2011, THE PRACTICE a câștigat primul Global SABRE pentru România în cadrul galei primei ediții a premiilor Global SABRE. Competiția își propune să desemneze cele mai bune programe de PR din lume, selecția finaliștilor fiind realizată în principal din rândul câștigătorilor fazelor regionale ale SABRE Awards din EMEA, America de Nord și Asia-Pacific.
THE PRACTICE a intrat în finala Global SABRE ca urmare a câștigării trofeului Gold SABRE pentru cea mai bună campanie de Employee Communications realizată la nivel european. În cadrul aceleiași categorii, la Global SABRE Awards THE PRACTICE a concurat cu agenții de relații publice de top din Statele Unite ale Americii, Australia, Franța și Portugalia.
Campania câștigătoare este “Crazy About Computers”, realizată pentru clientul TechTeam Global (devenit Stefanini TechTeam, ca urmare a unei fuziuni internaționale). Programul a fost creat pentru a susține activitățile de recrutare ale clientului. Trecând dincolo de clișeele campaniilor de profil, “Crazy About Computers” s-a remarcat prin strategie, creativitate și nu în ultimul rând eficacitate.
“Premiul câștigat aseară reprezintă o performanță remarcabilă pentru agenția noastră, pentru că sunt foarte puține competițiile de PR la nivel global. Suntem extrem de fericiți să ne putem mândri cu primul Global SABRE pentru România. Categoria Employee Communications este una dintre cele mai reprezentative pentru ceea ce înseamnă dintotdeauna relațiile publice. Mulțumirile merg către echipa care a făcut acest lucru posibil – colegele mele de la THE PRACTICE care au realizat campania și clientul care ne-a oferit proiectul”, declară Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
Echipa agenției care a lucrat la această campanie a fost formată din: Oana Bulexa – strategie și project management, Monica Jitariuc – social media, Ruxandra Avram, Anca Baniță și Magda Halus – suport implementare.
“Chiar în urmă cu un an primeam brieful de la client. Între timp, campania pe care am realizat-o și-a demonstrat pe deplin eficiența, convingând pe rând clientul – care ne-a dat undă verde cu toată încrederea să o implementăm exact așa cum am gândit-o, publicul țintă – care a aplicat în număr foarte mare pentru un job la TechTeam, dar și juriile de comunicare – ce i-au recunoscut în repetate rânduri valoarea”, adaugă Oana Bulexa, Client Service Director si Partner la THE PRACTICE.
La prima ediție a Global SABRE Awards au fost acordate premii pentru 28 de categorii de concurs, grupate în 8 mari secțiuni: Marketing Communications, Corporate Reputation, Engaging Society, Advocacy, Media Relations, Digital and Social Media, Events, Specialist Audience.
Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) sunt organizate de The Holmes Group (www.holmesreport.com), companie condusă de Paul Holmes, cel mai apreciat analist din lume al domeniului relațiilor publice. Premiile SABRE au fost pentru prima dată organizate în SUA și astăzi, cu o tradiție de un sfert de veac, sunt recunoscute ca fiind cea mai veche și importantă competiție de PR. Global SABRE Awards este organizată în parteneriat cu ICCO – International Communications Consultancy Organization.