Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiera pentru pasagerii Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti:

AIR FRANCE – KLM, primul operator aerian care pune la dispoziţia călătorilor opţiunea de check-in pe telefonul mobil

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a introdus la Aeroportul Internaţional Henri Coandă  o nouă tehnologie care permite pasagerilor să efectueze formalităţile de check-in cu ajutorul telefoanelor mobile sau PDA. Primii operatori care vor pune la dispoziţia pasagerilor acest serviciu sunt Air France şi KLM. Începând cu luna aceasta, pasagerii ce călătoresc pe ruta Bucureşti-Paris sau Bucureşti-Amsterdam vor putea urca la bordul aeronavelor pe baza unui bilet electronic afişat pe telefonul mobil. Singurul document necesar este actul de identitate.

Pentru a efectua check-in-ul pe telefonul mobil, pasagerii trebuie să aibă acces la internet pe un telefon mobil de tip smartphone. Astfel, ei vor putea efectua check-in-ul direct pe telefonul mobil, pe websitul mobile.airfrance.com sau klm.com. Dupa completarea datelor personale necesare, aceştia vor primi pe email sau pe telefon, printr-un mesaj SMS sau MMS, permisul de îmbarcare ce conţine un cod de bare ce garantează autenticitatea operaţiunii. Pasagerii pot efectua aceste formalităţi şi îşi pot alege locurile în avion, începand cu 30 ore înaintea decolării.

„Acest nou serviciu răspunde cerinţelor clienţilor noştri în ceea ce priveşte viteza, flexibilitatea şi autonomia. În acelaşi timp, demonstrează angajamentul Air France şi KLM de a oferi servicii inovatoare”, a declarat Alexandru Dobrescu, Country Manager Air France KLM Romania.

 „Această tehnologie este un pas înainte pe care Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti îl face pentru a oferi servicii la standarde de elită tuturor pasagerilor care tranzitează principala poartă aeriană a României, Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Am convingerea că, în cel mai scurt timp, şi pasagerii celorlalţi operatori aerieni vor beneficia de acest serviciu”, a precizat directorul general al CNAB, Tudor Jidav.

Permisul de îmbarcare electronic conţine toate informaţiile prezente pe un permis convenţional (timpul de îmbarcare, poarta de îmbarcare, ora decolării, locul şi clasa de călătorie). Pasagerii care călătoresc cu bagaje de cală se prezintă direct la biroul de predare a bagajelor, unde codul de bare primit pe telefonul mobil este scanat.

Pe lângă formalităţile de check-in, acest cod de bare facilitează controlul de securitate şi al paşapoartelor din aeroport. Asemeni unui permis de îmbarcare convenţional, permisul mobil oferă acces călătorilor la toate facilităţile aeroportului, inclusiv zonele de relaxare de tip lounge şi cumparaturile din duty free.

Ca şi in cazul biletelor electronice, toate detaliile rezervării pasagerilor rămân accesibile în baza de date a sistemului. În eventualitatea în care telefoanele mobile ale pasagerilor se defectează sau rămân fără baterie, aceştia îşi pot tipări permisul de îmbarcare la un punct de autoservire special amenajat sau pot solicita fără probleme acest lucru agenţiei Air France-KLM.

Bucuresti, 25.08.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.