clientii sa colecteze selectiv deseurile menajere
KFC România este primul lanţ de restaurante din categoria fast-food care oferă clienţilor posibilitatea colectării selective. Astfel, clienţii care servesc masa în restaurantele KFC stradale au la dispoziţie trei coşuri de gunoi pentru a colecta selectiv deşeurile menajere (pentru plastic şi metal, pentru gunoi menajer şi pentru hârtie). În plus, pentru a face procesul de colectare selectivă mai simplu şi, pe cât se poate, mai atractiv pentru clienţi, atât mesele, cât şi coşurile de gunoi au lipite instrucţiuni sub forma unor mesaje amuzante, care îndeamnă la interactivitate.
“Răspândite în Europa de Vest, deprinderile colectării selective se dezvoltă ceva mai greu în România, în parte şi din cauza faptului că populaţiei nu i se oferă această alternativă. În plus, aşa cum spuneam, este vorba despre o deprindere – care, ca orice deprindere, se învaţă – şi considerăm că nu este suficient să amplasezi undeva trei coşuri doar pentru a respecta astfel prevederile legale. Este şi motivul pentru care în restaurantele KFC vom încerca să interacţionăm cu clienţii şi vom încerca să conştientizăm împreună necesitatea colectării selective şi importanţa sa, inclusiv în ceea ce priveşte protejarea mediului înconjurător.” declară Carmen Lupuleţ, director de marketing KFC România.
Acţiunea de colectare selectivă a fost demarată în toate restaurantele KFC din ţară, excepţie făcând cele situate în mall-uri. În acest caz, chiriaşii sunt tributari deciziilor pe care le iau centrele comerciale, colectarea selectivă a deşeurilor menajere făcându-se de către aceştia.