din Romania: lansarea programului Secunda – viata si startul campaniei de strangere de fonduri pentru Fundatia Mihai Nesu
Programul Secundă – viață este o premieră în România și reprezintă un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de grupul Leo Burnett. Secundă – viață oferă atât companiilor interesate, cât și industriei de publicitate posibilitatea de a sprijini direct cauze umanitare.
Mecanismului Secundă – viață constă în cedarea contravalorii difuzarii unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă – viață, marcând implicarea acestora în susținerea cauzei alese.
Prețul unei secunde difuzate la TV este calculat în funcție de audiențe. Prin urmare, publicul telespectator este cel care dă valoare Secundei – viață: cu cât mai mulți oameni urmăresc reclamele participante, cu atât valoarea strânsă pentru cauza umanitară crește.
”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru public, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV e dat de audiențe, uitându-se la reclame publicul face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!” a adăugat Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett.
Campania de strângere de fonduri pentru Fundația Mihai Neșu, prin mecanismul Secundă – viață, a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Astfel, ”Secundă – viață pentru Fundația Mihai Neșu” deschide seria campaniilor marca Secundă – viață și se alătură eforturilor de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.
”Dorința de a-i ajuta pe ceilalți, dorința de a da viață speranțelor a fost motorul acestei initiative de suflet pentru noi. Secundă-viață este mai presus de toate o modalitate prin care industria de publicitate folosește mecanismele proprii în scop umanitar. Avem toată încrederea că tot mai multe mărci se vor alătura demersului nostru pentru că fiecare secundă contează. Iar Secundă – viață poate schimba vieți.” a adăugat Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.
Primele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă – viață și astfel să sustină Fundația Mihai Neșu sunt: Gazeta Sporturilor și AXA Asigurări.
Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați www.secunda-viata.ro/.
Leo Burnett, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din același grup. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de success.