Show-ul transformarilor a fost urmarit de peste 2.300.000 de telespectatori
Premiera celui de-al noualea sezon al show-ului “Te cunosc de undeva!” a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.
Prima editie din noul sezon, care a avut-o drept castigatoare pe Paula Chirila, cu o transformare in Cornelia Catanga, a adunat in fata micilor ecrane 2.378.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.44.
Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 – 23.25), o audienta medie de 9,6 puncte de rating si o cota de piata de 18,8%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 8,4 puncte de rating si o cota de piata de 16,4%.
Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului din toata tara, unde Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 9,1 puncte de rating si o cota de piata de 17,6 %.
In ediția de sâmbătă, vedetele noului sezon – Anca Turcasiu, Nicoleta Nuca, Feli Donose, Paula Chirila, Theo Rose, George, Rares Dragomis, Liviu Teodorescu, Andrei Stefanescu si Liviu Varciu – au intrat in pielea primelor personaje pregatite pentru ele de imprevizibila ruleta a personajelor. Astfel, Anca Turcasiu a fost sexy si provocatoare, precum Madonna, Theo Rose a imitat-o pe Inna, cu hit-ul “Yalla”, iar George si-a încălțat pantofii cu tocuri de 12 centimetri, ca să o imite, cum doar el știe, pe Rihanna. Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu, care în acest sezon vor cânta în duet, s-au transformat în cele două surori de la Azucar Moreno. Feli Donose a cantat “E bine, bine” precum Mirabela Dauer, Liviu Teodorescu l-a adus din nou pe scena de la “Te cunosc de undeva!” pe Freddie Mercury, de data asta cu piesa “Somebody To Love”, Rares Dragomir a fost Elvis Presley, iar Nicoleta Nuca s-a transformat in Whitney Houston.
Castigatoarea primei editii a celui de-al noualea sezon “Te cunosc de undeva!” este Paula Chirila, cu o transformare in Cornelia Catanga.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 13 februarie 2016