● BMW Group îşi creează propria insulă în Fortnite cu “Hypnopolis” ● Gamified Car Creator este o noutate absolută în popularul joc video online ● Noul BMW iX2 poate fi configurat în joc deja înainte de lansare ●
Bucureşti/München. BMW Group nu numai că este lider în mod constant în transformarea şi digitalizarea industriei auto, dar stabileşte şi standarde în jocuri şi experienţe digitale prin inovaţii fascinante. Acesta este şi cazul primului Car Creator din lume în Fortnite. Popularul joc video online este dezvoltat de Epic Games şi oferă o gamă largă de instrumente pentru crearea de experienţe de joc. BMW Group a creat un oraş virtual al viitorului, insula “Hypnopolis”, care poate fi explorată de jucătorii Fortnite. Într-o poveste centrată în jurul noului BMW iX2, aceasta oferă diverse provocări pentru jucători.
Fiind un oraş vizionar care combină tehnologia futuristă şi natura, „Hypnopolis” întruchipează viziunea inovatoare şi durabilă a BMW Group. Cele mai importante repere arhitecturale ale BMW Group sunt integrate armonios în lumea virtuală elaborată între zgârie-nori, poduri plutitoare şi spaţii verzi, cu sediul companiei – cunoscut drept “Patru Cilindri” -, BMW Welt şi Muzeul BMW. Brandingul este reflectat în numeroase surprize şi alte elemente de joc distractive.
“Concepem interacţiuni creative şi experienţe individuale care reflectă puterea inovatoare a BMW în lumea digitală. În acest sens, folosim potenţialul Web 3.0 pentru a intensifica experienţa digitală de brand şi pentru a crea o comunitate activă”, spune Stefan Ponikva, vicepreşedinte BMW pentru comunicare de brand şi experienţa de brand. “Insula noastră din jocul video online Fortnite deschide noi oportunităţi de dialog cu grupurile-ţintă Next Gen şi aduce brandul la viaţă în experienţa jucătorilor. Suntem deosebit de încântaţi că BMW este primul brand care oferă jucătorilor posibilitatea de a personaliza un automobil digital în Fortnite.”
Gamified BMW iX2 Car Creator ca premieră mondială în universul Fortnite
Punctul culminant al vizitei la “Hypnopolis” este Car Creator, care se află sub structura double cone din BMW Welt şi este deblocat prin finalizarea diferitelor provocări. Posibilitatea în joc de a crea un automobil este o premieră mondială în Fortnite, făcând din BMW primul brand care a realizat vreodată acest lucru. Experienţa unică în joc permite jucătorilor să configureze noul BMW iX2 în funcţie de preferinţele lor individuale.
Odată cu lansarea “Hypnopolis” în 4 octombrie 2023, noul BMW iX2 va apărea în continuare în camuflaj de prototip în Car Creator, iar jucătorii pot alege iniţial dintr-o paletă limitată de scheme coloristice, jante sau conţinutul portbagajului specifice gamingului. După lansarea comunicării din 11 octombrie 2023, finisajele de vopsea, jantele şi opţiunile de interior de serie pentru noul BMW iX2 vor fi disponibile ulterior şi în Car Creator.
Island Code pentru a intra în “Hypnopolis” este: 3541-0917-2429.
BMW Group adoptă o abordare completă a experienţelor virtuale
Rolul de pionierat pe care BMW Group îl joacă în industria auto în ceea ce priveşte implementarea experienţelor virtuale nu se limitează doar la sectorul jocurilor. Compania implementează deja din ce în ce mai mult soluţii pentru lumea virtuală şi experienţă în domeniile producţiei, dezvoltării, vânzărilor şi postvânzare.
Înţelegând că experienţele virtuale oferă potenţialul de a oferi clienţilor experienţe unice în jurul automobilului lor, BMW Group dezvoltă de asemenea subiectul împreună cu companiile start-up tech inovatoare. Ca parte a programului său global de căutare a furnizorilor, producătorul auto premium din Bavaria a iniţiat BMW Group Supplierthon 2023, cu peste 100 de participanţi din întreaga lume care şi-au prezentat ideile inovatoare în categoriile “Pregătirea automobilului”, “Experienţa în maşină” şi “Ecosisteme virtuale”. BMW Group intenţionează să integreze câştigătorii respectivi din cele trei categorii în reţeaua sa de parteneri şi furnizori pentru a promova implementarea acestor concepte promiţătoare.
Primul loc în categoria “Pregătirea automobilelor” a fost obţinut de compania start-up chineză DeepMirror Inc. cu o abordare de calcul spaţial care face posibilă localizarea spaţială a automobilelor prin combinarea mai multor senzori pentru maşini. Cu “BMW Efficiency Racing”, MaibornWolff GmbH oferă cea mai bună “experienţă în maşină” care transformă un stil de condus eficient într-o cursă distractivă împotriva altor conducători BMW. Abordarea celui mai convingător “Ecosistem Virtual” vine de la Serviceplan DCNTRL. “BMW Key” de la Web3 Studio reprezintă o abordare completă care leagă produsele fizice de-a lungul întregii călătorii a clienţilor cu experienţa virtuală a mărcii.
Abordarea completă pe care BMW Group o adoptă cu privire la universurile virtuale se bazează în esenţă pe trei piloni. Ca parte a “Corporate Metaverse”, de exemplu, BMW Group utilizează platforme de lucru virtuale pentru a dezvolta în colaborare noi soluţii şi produse. Aceasta se extinde în toate domeniile, cum ar fi dezvoltarea, producţia şi resursele umane şi include, printre altele, platforma de dezvoltare ItOverse susţinută de AI şi Factoryverse ca geamăn digital al uzinelor BMW Group.
În plus, BMW Group valorifică potenţialul unui “Commercial Metaverse” pentru a intensifica experienţa digitală de brand şi pentru a crea o comunitate vibrantă în care platforma virtuală devine un spaţiu de experienţă pentru clienţi. Abordarea “In-Car Metaverse” se bazează pe tehnologii inovatoare pentru a transforma automobilele în interfeţe către Web 3.0. Noile abordări ale managementului inovaţiei fac parte din aceasta, la fel ca şi integrarea perfectă a soluţiilor terţe de divertisment şi comunicare în automobil.
Această experienţă este o experienţă Fortnite creată independent şi nu este sponsorizată, promovată sau organizată de Epic Games, Inc.