Începând din acest an universitar, Universitatea Politehnica din București devine prima instituție de învățământ superior din România care oferă studenților o gamă amplă de beneficii și oferte speciale.
Studenții înscriși la toate ciclurile de învățământ (licență, masterat și doctorat) precum și angajații UPB vor avea acces la Benefit, platforma online de beneficii extrasalariale a Edenred România, din care vor putea alege dintre peste 2.500 de oferte speciale cu reduceri cuprinse între 5% și 50%.
Printre beneficiile disponibile, se numără reduceri la segmente de produse și servicii precum: sport, cultură, sănătate, educație, turism, librării, hobby, modă, wellness, restaurante, etc. Platforma va funcționa ca un magazin online, creat special pentru comunitatea universității.
Inițiativa se înscrie misiunii Edenred de a promova un stil de viață echilibrat și sănătos, prin facilitarea accesului la evenimente culturale și educaționale, călătorii, resurse și metode de relaxare & wellbeing. Totodată, aceasta apare ca urmare a dorinței universității de a oferi studenților un pachet educațional complet și competitiv, la nivelul universităților din occident, fiind și o urmare a procesului de transformare digitală a universității.
„Tinerii sub 26 de ani (Generația Z), au o filosofie de viață foarte diferită de Millenials, părinții lor. Pentru ei este foarte important să facă lucruri cu sens, să aibă echilbru între viața personală și școală sau job, să se bucure de viață. De aceea, atunci când caută medii de învățare sau locuri de muncă, prioritizează criterii precum flexibilitatea, abordarea 360 și accesul la beneficii personalizate. Înțelegem și rezonăm cu aceste nevoi, așa că venim în întâmpinarea lor cu produsele din platforma Benefit, special gândite pentru a acoperi cât mai multe aspecte din viața unui tânăr, de la vacanțe, la cultură, socializare și cadouri pentru evenimente speciale”, spune Ștefan Toderiță, Strategy and Development Director Edenred România și Benefit Systems.
Mihnea Costoiu, rectorul universității, a declarat: „Pentru noi acest proiect face, în primul rând, parte din spectrul responsabilității sociale. Sigur, este un avantaj competitiv ca o universitate să crească atractivitatea pachetului de servicii și beneficii pe care îl oferă studenților. Însă, mai important este faptul că sperăm ca prin reducerea costurilor studenților, prin creșterea puterii lor de cumpărare, să scădem nivelul abandonului universitar și retenția studenților pe băncile facultăților. Este o inițiativă care va avea un impact pozitiv asupra a peste 33.000 de oameni”.
Prin Benefit, studenții vor avea acces la aproape 5.000 de reduceri, precum și alte oferte speciale, de la peste 4.500 de parteneri.