● Banca Transilvania deschide Sucursala BT Facebank
● BT24 Internet Banking are 3 noi opţiuni: transferuri prin Facebook, email şi SMS
● BT, aproape 280.000 de fani pe Facebook
Banca Transilvania lansează Facebook Payments, serviciul prin intermediul căruia clienţii care folosesc BT24 Internet Banking pot efectua transferuri de bani folosind reţeaua de socializare Facebook. De asemenea, BT lansează alte două facilităţi: transferurile de bani prin SMS şi prin email. Serviciul de Internet Banking de la Banca Transilvania, BT24, include astfel 3 opţiuni noi.
BT este prima bancă din România care transformă Facebook-ul în Facebank, adăugând reţelei de socializare o componentă financiară, pentru trimiterea şi primirea de bani, instant, după confirmarea tranzacţiei de către beneficiar.
Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking în cadrul BT, afirmă: „Prin lansarea Facebook Payments, deschidem Sucursala BT Facebank. Pe pagina de Facebook BT sunt disponibile, de asemenea, aplicaţii pentru a apela la câteva dintre produsele şi serviciile băncii. În plus, oferim consultanţă prin această reţea de socializare. În 2014 continuăm cu lansarea de facilităţi pe care le vom pune la dispoziţie prin Sucursala BT Facebank“.
Atât în cazul Facebook Payments, cât şi al transferurilor de bani prin SMS sau email, beneficiarii pot fi inclusiv persoane care nu sunt clienţi ai Băncii Transilvania. Mai mult decât atât, cel care trimite banii prin BT24 Internet Banking nu este necesar să cunoască detaliile contului bancar al destinatarului, acesta din urmă fiind înştiinţat printr-un mesaj pe profilul său de Facebook, respectiv prin intermediul unui mesaj pe telefon sau printr-un email cu privire la transfer. Tranzacţiile au un grad de securizare de 100%, iniţierea lor presupunând confirmarea online, în cadrul BT24, de către persoana care iniţiază transferul.
Cum funcţionează noile facilităţi de la BT:
Facebook Payments: pentru realizarea tranzacţiilor este suficient ca iniţiatorul transferului şi beneficiarul să facă parte din acelaşi grup de prieteni pe Facebook. Practic, persoana care trimite banii selectează în BT24 Internet Banking, ca beneficiar, o persoană din grupul său de prieteni de pe Facebook, completează detaliile plăţii şi timpul maxim pentru acceptarea trasferului. Beneficiarul primeşte instant un mesaj prin intermediul profilului său de Facebook, fiind necesar să acceseze linkul conţinut de mesaj, să completeze câteva date.
Plăţile prin SMS şi email: oferă posibilitatea oricărei persoane să trimită bani cunoscând doar numărul de telefon sau emailul beneficiarului. Practic, cel care trimite banii va completa detaliile plăţii, iar destinatarul va primi un SMS sau un email în care este indicată suma şi numele expeditorului. Acceptarea sumei se realizează prin accesarea linkului conţinut de respectivul mesaj.
BT, aproape 280.000 de prieteni pe Facebook
Reţeaua de socializare Facebook face parte din strategia de comunicare, PR şi marketing a Băncii Transilvania. De managementul contului de Facebook al băncii se ocupă echipa de PR şi marketing a băncii, fiind un proiect in-house. Obiectivele de comunicare ale BT prin Facebook sunt următoarele: interacţiune, transmiterea noutăţilor despre bancă sau din alte domenii, vânzări, consultanţă privind oferta BT şi brand awarness. Banca are profil pe Facebook din iunie 2009. BT este singura bancă din România care a lansat în 2013, pe siteul său, platforma Social Media Newsroom, care cuprinde toate noutăţile băncii, într-un singur loc: ştiri, postările BT din social media, calendar evenimente, infografice, press kit, galerie foto etc.
BT24 Internet Banking, peste 10% cotă de piaţă
Serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania are în prezent peste 360.000 de utilizatori, cota de piaţă depăşind 10% pe acest segment. Faţă de finalul anului trecut, banca a înregistrat următoarele creşteri: +23% utilizatori ai serviciului de Internet Banking, +35% tranzacţii derulate prin Internet Banking şi Mobile Banking şi +30% valoarea tranzacţiilor derulate prin BT24.