Bridge™-ul GolinHarris şi bloggerul Alex Ciucă lansează 2012 Media Recap, o analiză de campanii şi trenduri în Social Media
Bridge™-ul GolinHarris lansează un ghid de referinţă pentru social media locală, alături de unul dintre cei mai activi bloggeri din România, Alex Ciucă (Hoinaru.ro). 2012 Media Recap cuprinde o colecţie de evenimente notabile, campanii şi studii de caz inspiraţionale din 2012, selecţionate de bloggerul Alex Ciucă, dar şi o serie de analize ale specialiştilor din Bridge™-ul GolinHarris, recomandări şi trenduri pentru anul 2013. E-book-ul 2012 Media Recap a fost lansat astăzi în cea de-a doua ediţie şi continuă astfel proiectul început de Alex Ciucă în urmă cu un an.
“Suntem parte a unei industrii în perpetuă schimbare, influenţată şi conectată cu noile tehnologii, dar nimic nu s-a schimbat la baza a ceea ce facem – ideea este singura care ne poate propulsa în topul celor mai buni. Cea mai mare provocare pentru branduri în 2013 este să găsească sincronizarea perfectă între experienţele online şi cele offline şi să nu uite nicio clipă că de fapt construiesc campanii în jurul oamenilor”, declară Anca Bundaru, Digital Communication Manager, GolinHarris.
Alex Ciucă, unul dintre cei mai vizibili bloggeri din România, este cunoscut pentru implicarea activă în Social Media, şi pentru rubrica săptămânală Sunday’s Media Recap, ce stă de fapt la baza acestui e-book. Sunday’s Media Recap a apărut prima oară din nevoia de a identifica informaţiile esenţiale din media, atât pe plan local, cât şi pe plan internaţional.
"Cred că acest parteneriat confirmă relaţiile foarte bune pe care cei de la GolinHarris le-au avut cu blogosfera în ultimul an. Mă bucur că a fost posibilă colaborarea şi că echipa GolinHarris a adus un plus de conţinut. Sper să devină o tradiţie în următorii ani", spune Alex Ciucă.
Nu mai este surprizător pentru nimeni: cu o strategie bine gândita în spate, o campanie de social media se va transforma în cotă de piaţă, consideră specialiştii din The Bridge™. The Bridge™ este un hub de comunicare multimedia, o platformă unică în industria globală de PR, pentru care GolinHarris a primit titlul Inovaţia Anului în Comunicare în 2012. Aici, digitaliştii monitorizează atât social media, cât şi presa tradiţională în timp real şi plasează rapid mesajele clienţilor.
“2012 Media Recap este în primul rând despre campaniile mari din 2012: ce putem învăţa noi, oamenii din social media şi clienţii noştri, din aceste campanii cu rezultate impresionante şi mai ales cum le putem transforma mai departe. Pentru 2013, suntem pregătiţi cu instrumente speciale care ne vor ajuta să analizăm şi să evaluăm mult mai profund impactul campaniilor din social media, pentru a creşte awareness-ul şi vânzările clienţilor nostri”, explică Raluca Duţă, Community Manager, GolinHarris.
E-book-ul 2012 Media Recap poate fi descărcat începând de astăzi de pe blogul Hoinaru.ro.