prin fapte bune
26 de organizații neguvernamentale și întreprinderi mici și mijlocii au solicitat serviciile de comunicare Rogalski Damaschin Public Relations în cadrul programului White Friday.
Inițiativa a introdus în premieră pentru piața românească de comunicare conceptul de Black Friday, transformându-l însă în White Friday, o ocazie pentru IMM-uri și ONG-uri să achiziționeze serviciile de comunicare doar cu fapte bune, prin redactarea unei pledoarii în favoarea cauzei organizației sau companiei.
Cele mai multe aplicații au venit din sectorul neguvernamental, de la organizații care activează în educație, protecția mediului, sănătate sau integrarea socială a persoanelor vulnerabile. Întreprinderile mici și mijlocii care au optat pentru serviciile de comunicare ale Rogalski Damaschin Public Relations sunt din zona de alimentație și nutriție, produse cosmetice și servicii medicale.
Agenția a reușit ca în doar 24 de ore să epuizeze cele 10 pachete de servicii și a decis rapid să suplimenteze stocurile și să ofere serviciile de comunicare tuturor celor care s-au înscris.
Cele mai populare servicii de comunicare au fost:
· Digital PR & Social media (13 pachete)
· Media relations & Public speaking (9 pachete)
· Personal branding (3 pachete)
· Crisis management (1 pachet)
Pachetele de servicii de comunicare achiziționate vor fi livrate până la data de 2 iunie 2015.
Programul White Friday va continua și anul următor, într-o variantă extinsă, care va include și implicarea altor furnizori de servicii pentru IMM-uri și ONG-uri, agenția rămând astfel fidelă misiunii sale de a crea un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine.