Sănătatea în alimentație este una din preocupările constante ale părinților, aceștia fiind interesați îndeosebi de lipsa aditivilor, conservanților și a zahărului, precum și de o nutriție echillibrată. Copiii, în schimb, sunt atrași de forme, arome, ambalaje captivante precum și de folosirea personajelor faimoase. Din dorința de a poziționa brandul Caroli ca prima alegere pentru alimentația copiilor, Caroli Foods Group, liderul în preferințele consumatorilor în categoria produselor din carne procesată, lansează gama de produse Carolino, special create pentru copii.
“Ca mamă, știu foarte bine cât de important este să cresc un copil sănătos și fericit, să-i pot oferi acestuia produse care să-i asigure aportul zilnic de vitamine și proteine. Știu că cei mici urmăresc foarte atent cum ne construim viața, cum ne trăim visele și mai ales cum și ce decizii luăm pe parcursul acesteia. Lansarea gamei de produse Carolino, destinată copiilor, este o decizie pe care am luat-o în primul rând ca mamă, și apoi ca om de marketing, fiind centrată pe Alexia, copilul meu de acasă, și pe Șervețelul Carolino, copilul meu de la birou. Pentru că știu că tot ceea ce facem noi acum va fi o recompensă pe care o vom culege de la copiii noștri peste ani”, a declarat Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.
Pentru a răspunde exigențelor părinților, Gama Carolino conține minicremwurști de pui și de porc, fără E-uri și nitriți, fără membrană, ușor de mestecat de către copii, cu un gust îmbogățit cu ingrediente speciale, potrivite pentru alimentația celor mici – unt și lapte.
Gama Carolino vine într-un ambalaj inovativ și jucăuș în categoria de produse din carne, o caserola de 150 grame, care include și câte una din cele 12 figurine de tip stickie, din colecția “Hai la masă”, realizată în baza unui parteneriat strategic cu cea mai iubită trupă pentru copii din România, Gașca Zurli.
Totodată, pentru a-i încuraja pe părinți și copii să petreacă timp de calitate împreună și pentru a face mai ușoară interacțiunea părinților cu cei mici, în special în momentele cheie precum masa, gama Carolino vine și cu provocarea unui Board Game. “Hai la masă” este distractiv de jucat în familie și include 2 jocuri distincte, construite în jurul personajelor care deja și-au câștigat un loc de cinste în inima celor mici: cele 10 personaje din Gașca Zurli și Șervețelul Carolino.
Această lansare este susținută printr-un mix integrat de marketing și comunicare: un spot TV ce va fi difuzat cu precădere pe posturi dedicate copiilor, o componentă puternică de comunicare online și instore, acțiuni tactice de PR și prezența la evenimente dedicate.
“Brandul Caroli este marca românească cea mai aleasă pentru copii în categoria produselor din carne, potrivit unui studiu de piață efectuat de revista Forbes împreună cu compania D&D Research, în august 2017, pe un eșantion reprezentativ de 1000 de mame, pe trei direcții principale: încredere, siguranță și calitate. Consumatorii au apreciat toate demersurile de a ridica cât mai sus ștacheta calității produselor din portofoliul companiei Caroli Foods Group, precum și implicarea noastră directă în diverse acțiuni parenting. De aceea, suntem convinși că noua gamă Carolino, o gamă care răspunde deopotrivă exigențelor părinților și celor mici, se va impune în cel mai scurt timp în topul preferințelor lor”, a conchis Adelina Floarea, Category Marketing Manager la Caroli Foods Group.
Echipe:
Caroli Foods:
Ana Maria Bajan -Director Marketing, PR & Business Development
Adelina Floarea- Category Marketing Manager
Agentii:
Fiodor Studio: Tudor Cuciuc
Script Media: Andrei Dordea
Screen Native: Mugur Patrascu, Galina Pinteac
Blind Carbon Copy Communication: Anca Rancea