Bazându-ne pe sponsorizările anterioare din fotbal încununate de succes în cadrul Cupei Mondiale FIFA și al Campionatelor Europene UEFA, vom colabora cu Premier League pentru a implica fanii din Marea Britanie și din întreaga lume pe piețele cheie ale Castrol, inclusiv China, țările membre ASEAN, Orientul Mijlociu și Europa.
Ca parte a acordului, Castrol va sponsoriza programul Premiile Golden Premier League și va lansa noi premii care îmbunătățesc suita existentă. Castrol le va oferi fanilor șansa de a-și exprima votul și de a-și spune părerea despre jucători, meciuri și momente cheie din timpul sezonului.
Castrol intenționează să folosească sponsorizarea pentru a promova gama sa de fluide pentru vehicule electrice, lubrifianți de înaltă performanță și activitatea sa de furnizare de servicii și întreținere. Produsele și serviciile Castrol pentru clienții săi din domeniul industrial, maritim și energetic vor fi, de asemenea, promovate.
Mandhir Singh, CEO al Castrol, a afirmat: „Cu istoricul nostru de sponsorizare a fotbalului, suntem încântați să colaborăm cu Premier League. Acest parteneriat ne oferă o oportunitate extraordinară de a demonstra și de a comercializa gama completă de produse și servicii noi și inovatoare pentru clienți, persoane fizice și juridice. Suntem nerăbdători să dezvăluim câteva noi inițiative interesante pentru fanii pasionați de fotbal din întreaga lume.”
Richard Masters, Director Executiv al Premier League, a afirmat: „Suntem încântați să colaborăm cu Castrol, o companie cu tradiție în susținerea unora dintre cele mai cunoscute competiții de fotbal și sport. Castrol este o marcă cu adevărat internațională și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu această companie pentru a implica fanii Premier League din întreaga lume.”