• 112 mililoane de clienți serviți în 6 piețe din Europa
Compania malteză Premier Capital plc, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în 6 țări europene a înregistrat o creștere de 14,5% a cifrei de afaceri ajungând la 263 milioane de euro pentru anul 2017. Toate piețele au înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, pe măsură ce grupul continuă pe drumul său de creștere consecventă.
Multumită echipei de 7.500 de oameni din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România, Premier Capital a servit anul trecut 112 milioane de clienți, cu șapte milioane mai mult decât în 2016, stabilind un nou record pentru grup.
În 2017, grupul a înregistrat un profit operațional de 23,4 milioane de euro. După contabilizarea veniturilor din investiții și a cheltuielilor financiare, grupul a înregistrat un profit înainte de taxe de 20 de milioane de euro, în crestere de la 16,5 milioane euro în anul precedent. Activele nete pentru 2017 s-au ridicat la 47,6 milioane euro.
Fiecare țară din grup a înregistrat o creștere de două cifre, Grecia înregistrând cel mai mare avans în raport cu 2016 cu 16%, urmată de România (15,7%), Lituania (14,8%), Estonia (12,2%), Letonia (10,4%) și Malta (10,3%). Premier Capital a deschis șapte noi restaurante anul trecut: patru în România, două în Lituania și unul în Grecia. Alte cinci restaurante din România au fost remodelate.
Perspectiva de dezvoltare a business-ului în toate cele șase piețe rămâne una pozitivă. În țările Baltice, în Malta și în România, brandul McDonald’s este lider de piață în sectorul restaurantelor cu servire rapidă. Grupul continuă să crească cota de piață și baza de clienți ca urmare a experienței îmbunătățite în restaurante. În Grecia, în ciuda competiţiei puternice din partea brandurilor locale şi internaţionale, precum şi a unui mediu economic aflat în permanentă schimbare, rezultatele se îmbunătățesc, iar cota de piață crește.
Mai mult de 10 restaurante noi urmează să fie inaugurate în cele șase piețe în 2018, iar programul ambițios de remodelare al restaurantelor existente continuă.
“Trendul pozitiv și rezultatele excelente din 2017 sunt dovezi că viziunea noastră asupra grupului și strategia pentru fiecare piață aduc rezultate. Ghidați de direcția globală a brandului McDonald’s și inspirați de pasiunea oamenilor noștri pentru brand, Premier Capital continuă să investească intens în dezvoltarea restaurantelor, in inovație, în pregătirea și dezvoltarea angajaților. Obiectivul în fiecare țară este acela de a oferi o experiență unică clienților noștri. Echipele din fiecare țară sunt încântate să împărtășească clienților noua experiență McDonald’s, una personală și adaptată stilului lor de viață modern: introducem treptat serviciul McDelivery, adăugăm funcționalități digitale – inclusiv comenzi și plăți mobile, precum și un program de ospitalitate în restaurante cu servire la masă. Suntem încrezători că această investiție semnificativă va avea ca rezultat un număr susținut de clienți și o creștere a cotei de piață, pe măsură ce ne concentrăm pe respectarea promisiunii McDonald’s de a oferi ‘delicious feel-good moments easy for everyone’”. – Victor Tedesco, Director General Premier Capital