Dupa o experienta de peste 20 de ani pe piata de media internationala, compania PRECISION MEDIA sarbatoreste 5 ani de prezenta si pe piata media din Romania.
Cu un slogan puternic « THE POWER OF TARGETING » compania s-a impus rapid pe piata autohtona. Sloganul a devenit aproape sinonim cu numele firmei si astazi este un concept ce aduce zambete de multumire in randul directorilor de marketing.
PRECISION MEDIA si-a consolidat foarte repede pozitia de lider pe segmentul de piata 14-32 ani (urban, cu educatie superioara) fiind singura companie care ofera un pachet de comunicare integrata.
PRECISION MEDIA garanteaza astfel fiecarui client o penetrare lunara de peste 60% pe segmentul 14-32 ani si de aproape 100% pe targetul studentesc (18 – 24 ani).
Publicatiile aflate in portofoliul companiei sunt :
StudentMax , Agenda de Liceu, Agenda Universitara si Ambition .
De asemenea compania detine peste 1000 de unitati indoor in cele mai importante universitati din tara si este posesoare unei baze de date unice pe segmentul 14-32 ani(urban).
PRECISION MEDIA inseamna:
2.3 milioane absolventi de liceu sau facultate !
11% din totalul populatiei din Romania !
Piata in valoare de 1 miliard de euro !
{mosloadposition user10}