„Praktiker. Îți permiți chiar și cu venituri mici” este noua campanie lansată de agenția Leo Burnett împreună cu Praktiker România. Campania publicitară își propune să informeze consumatorii despre noua ofertă de prețuri din rețeaua germană de magazine Praktiker și a demarat la sfârșitul lunii iunie printr-o serie de spoturi TV, materiale promoționale și componente outdoor.
Deși agenția a ales o educatoare, o secretară și un șofer, primele personaje desemnate să transmită mesajul campaniei, Praktiker se adresează tuturor consumatorilor de produse din categoria do-it-yourself, le înțelege nevoile și îi susține în demersurile lor, oferindu-le și de această dată soluții avantajoase. Pornind de la inițiativa Praktiker de repoziționare a prețurilor, ideea din spatele acestei campanii aduce în prim plan oameni obișnuiți, care deși au venituri mici, reușesc prin oferta magazinelor Praktiker să achiziționeze produsele mult dorite pentru casa sau grădina lor. Scurtele dezvăluiri ale personajelor din campanie introduc totodată o schimbare de percepție în ceea ce privește prețurile prin mecanismul de echivalare a produselor achiziționate în zile de muncă.
„N-aș spune ca această campanie poziționează Praktiker ca furnizor de produse cu prețuri mici, ci mai degrabă că e o campanie care face în sfârșit dreptate realității din piață. Da, Praktiker a fost și este un loc unde românii își permit să cumpere, chiar dacă nu se numără printre acei norocoși care au mai mulți bani.” a explicat Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.
„Obiectivul principal al acestei campanii este de a poziționa Praktiker ca un magazin care are produse de do-it-yourself cu prețuri pentru toate buzunarele și totodată de a da un imbold clienților noștri de a nu renunța la ideile și proiectele lor de amenajare sau renovare. Într-o piață competitivă este important să menții o normalitate a prețurilor, fiind componenta rațională și chiar primordială după care clienții noștri se ghidează în alegerea magazinului. Suita de spoturi TV realizate, susțin această campanie și din punct de vedere emoțional – ne adresăm tuturor oamenilor și meseriilor, în special celor care nu au venituri atât de mari, tocmai pentru a evidenția ca punerea în practică a ideilor de amenajare nu este atât de costisitoare.” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Echipa Leo Burnett & Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle – Creative Director, Tudor Cuciuc – Creative Director, Andrei Munteanu – Copywriter, Victor Oprișan – Art Director, Irina Cărbunescu, Strategic Planner, Ana-Maria Pătruț – Brand Communication Manager, Răzvan Giurcăneanu – AV Producer, Alexandra Cantor – Brand Communication Director.
Din partea Praktiker România s-au implicat în realizarea campaniei: Mirela Ochiană – Marketing Manager și Ioan Melania – Advertising Specialist.