Lowe&Partners a creat campania de comunicare integrată „Idei de 10” pentru aniversarea a zece ani de la lansarea în România a reţelei germane Praktiker. Campania își propune să încurajeze creativitatea românilor și să promoveze ideile inedite ale pasionaților de DIY.
“Ne-am propus să sărbătorim cei 10 ani alături de români printr-o campanie creativă care să le premieze ingeniozitatea și abilitățile. Vrem să arătăm că DYI-ul nu este o activitate banală și ca oricine poate, cu viziune și imaginație, să dea naștere unor proiecte neașteptate”, spune Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Pe întreaga perioadă a campaniei, GolinHarris va coordona şi va implementa strategia de PR, integrând mediile tradiţionale şi comunicarea în mediul digital, în rândul comunităților de bloggeri.
Lansată la începutul lunii aprilie, campania are la bază un mecanism de concurs și se adresează persoanelor cărora le face plăcere să-și personalizeze locuința sau grădina prin idei inedite. Campania este susținută prin spot TV, spoturi radio, materiale promoționale și componente outdoor semnate de Lowe&Partners și printr-o aplicație de Facebook realizată de HyperActive.
Filmările pentru spotul TV au avut loc în Grădina Botanică din Bucureşti, într-un decor special creat cu această ocazie și au durat 11 ore.
“Este primul dintr-o serie de trei spoturi care ne vor susține această campanie prin care îi încurajăm pe oameni să ducă ideile de DYI la un alt nivel. Cu o idee bună, casa și grădina pot căpăta viață și culoare. Acesta a fost insight-ul de la care am plecat și care ne dorim să îi inspire pe români să creeze idei de 10”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners.
Cei care doresc să intre în concurs și să răspundă provocării Praktiker trebuie să achiziționeze cel puțin un produs, care să fie utilizat în realizarea proiectului lor creativ. Fotografia proiectului trebuie apoi încărcată, împreună cu descrierea materialelor şi a paşilor de realizare, pe pagina de Facebook Praktiker România (www.facebook.com/PraktikerRomania).
Până la finalul campaniei care se va încheia în luna septembrie, cele mai bune idei înscrise, votate de public sau desemnate de juriu, vor fi răsplătite cu 115 premii în valoare totală de 40.000 lei. Ideea de 10 a fiecărei luni va fi afişată public pe panourile outdoor Praktiker expuse în fiecare oraș în care compania este prezentă, pentru a fi sursă de inspirație pentru români. Proiectele vor fi evaluate de un juriu din care fac parte un specialist Praktiker, un jurnalist specializat pe zona de DIY (Lucian Dobraca, redactor la revista „Locuinţa mea”) şi un blogger (Cabral).
Mai multe detalii despre echipa care a dezvoltat și a implementat acest proiect găsiţi aici: //www.loweromania.com/news/launch-idei-de-10-campaign-for-praktiker/