United Media va coordona întreaga activitate de media a Praktiker România, una dintre cele mai mari reţele germane de DYI. Agenţia a fost desemnată câştigătoare la finalul anului trecut, în urma unui pitch organizat de Praktiker.
“Ne-am dorit un partener media puternic, care să ne susţină în eforturile de a ne atinge obiectivele pe care ni le-am propus în acest an. Am ales United Media pentru soluţia strategică şi pentru propunerea unui mix media creativ care s-a apropiat cel mai mult de viziunea şi cerinţele noastre”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
United Media va oferi servicii integrate de planificare, cumpărare și eficientizare a investițiilor de media atât din punctul de vedere al costurilor, cât și al soluțiilor inovatoare de abordare a consumatorului.
„Ne onorează decizia Praktiker care vine să revalideze performanţa şi viziunea strategică a echipei United Media, precum şi efortul depus pentru a veni cu o ofertă în concordanţă cu obiectivele de business ale clientului – atât din punct de vedere costuri, cât şi creativitate”, spune Dana Bulat, General Manager United Media.
Echipa United Media implicată în proiectul de selecţie a fost formată din: Dana Bulat – General Manager, Mădălina Ionescu – Media Manager, Manuela Vasiliu – Non TV Buying Director şi Lavinia Buzi – OOH Buying Director.
Despre Praktiker
În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieţei de DIY, cu cea mai mare reţea de magazine specializate şi cel mai dinamic ritm de expansiune. În prezent, compania are 27 de magazine Praktiker în ţară şi în Bucureşti. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de construcţii, decoraţiuni pentru interior şi exterior; produse sanitare; mobilă; electronice şi electrocasnice; produse pentru grădinărit.