Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura Polirom
Editura Polirom ofera romanilor o lucrare interesanta, as spune capitala pentru cei ce au produse de vandut, fie ca e vorba despre firme mici, medii sau mari, fie ca e vorba despre antreprenori care doresc sa vanda produse, lansandu-se astfel intr-o noua zona.
As putea sa va ofer definitii ale merchandisingului si de asemenea diferente fata de trade marketing. As putea de asemenea oferi cateva dintre informatiile pe care le gasiti in carte – insa daca as face toate acestea cu siguranta v-as spune prea putin din aceasta lucrare importanta pe care PRwave o recomanda. Ceea ce o sa fac insa este sa amintesc marile capitole din cuprins: Merchandisingul si trade marketingul • Stabilirea punctelor de vinzare • Analiza suprafetei de vinzare • Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti • Analiza rentabilitatii • Selectia marcilor si a produselor • Aranjarea produselor pe raft.
Adaug de asemenea ca informatiile prezente in carte sunt completate de exemple relevante astfel incat lucrarea se constituie in final intr-un ghid pentru toti cei din domeniu. Nu trebuie uitat si ca volumul apare intr-un moment in care spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Iata asadar de ce orice agent implicat in acest lant trebuie sa fie la curent cu Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare.
Va invitam sa cititi acest volum si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la el pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}