Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PR-ul și umorul: glume savuroase din lumea relațiilor publice (cu un element inedit!)

PR-ul și umorul: glume savuroase din lumea relațiilor publice (cu un element inedit!)

Știați că un AI poate scrie glume? Da, inteligența artificială devine tot mai sofisticată, iar noi am pus-o la treabă să caute perspective umoristice din domeniul comunicării și relațiilor publice.

Rezultatul? O culegere inedită de glume originale cu și despre oameni de PR, jurnaliști, purtători de cuvânt, specialiști în social media sau alți actori din industria de media și PR.

PR-ul și umorul: glume savuroase din lumea relațiilor publice (cu un element inedit!)

Vor fi aceste glume la fel de inspirate precum cele scrise de copywriteri umani? Greu de spus. Cert este că am încercat să abordăm situații și personaje cât mai diverse, de la politicieni și consultanți la chatboți și editori.

Unele glume s-ar putea să vă zgârie urechile mai mult, altele poate vă vor stoarce doar un zâmbet politicos. Dar tocmai asta e provocarea și distracția cu humorul generat algorimic – e imposibil de prezis unde ne poartă creativitatea unei mașinării!

Așadar vă invităm să descoperiți singuri această selecție unică de glume despre comunicare și PR…gândite de AI! Sperăm măcar una-două să vă smulgă un râs sau măcar un zâmbet 🙂

Și adăugăm că nu am apelat la un singur AI – ci la 2. Găsiți mai jos glumele originale despre relații publice de la Claude, dar și glumele despre PR de la ChatGPT.

Glumele originale despre relații publice de la Claude

Glumele originale despre relații publice de la Claude

Un jurnalist, un purtător de cuvânt și un expert PR stau de vorbă. Cine credeți că vorbește cel mai mult? Toți trei la un loc!

Ce fac doi specialiști în comunicare unul cu altul? Își trimit comunicate de presă.

De ce nu poți să-i spui niciodată unui specialist în social media că a făcut o greșeală? Pentru că el va spune imediat “era intenționat!”.

Cum se mai numește un birou de PR? Fabrica de zvonuri adevărate.

Cum se infectează un specialist în social media? Primește “tag”-uri de la prieteni. Până la urmă, nu e chiar așa viral.

Un purtător de cuvânt și un politician merg într-o călătorie lungă cu mașina. La un moment dat, purtătorul de cuvânt admiră peisajul și spune: “Uite ce dealuri superbe!”. Politicianul îl întrerupe repede: “Să nu cumva să folosești cuvinte cu două înțelesuri!”.

Cum își dau seama experții în PR că ziua este gata? Se termină deadline-urile.

De ce sunt jurnaliștii cei mai buni la jocurile video? Pentru că știu toate cheat code-urile.

Cum blochezi un consultant PR? Îi dai parola de la wifi.

Care este diferența dintre un purtător de cuvânt și un diplomat? Purtătorul de cuvânt știe ce se întâmplă cu adevărat.

De ce nu o să vezi niciodată un consultant în comunicare panicat? Pentru că mereu are un “plan B”.

O echipă de social media și una de PR discută care meserie e mai solicitantă. Nu au ajuns încă la un consens după 3 săptămâni de discuții.

Un tânăr specialist în PR îi spune șefului: “Știrea bună e că am creat mult zgomot în jurul produsului. Știrea proastă e că am uitat produsele acasă…”

Cum se numește un talk-show în care sunt invitați doar purtători de cuvânt? Spectacol cu ventriloci.

Un consultant în comunicare vrea să devină magician. Care e primul truc pe care vrea să îl învețe? Să facă deadline-urile să dispară.

Un purtător de cuvânt și un politician se ceartă. Și când credeți că iese adevărul la iveală? În comunicatul de presă.

Prima regulă în gestionarea crizelor de PR este următoarea: verifică întotdeauna ce ai postat pe X (Twitter) aseară după două pahare.

Ce se întâmplă când un purtător de cuvânt spune un adevăr care nu sună credibil? Îl scot jurnaliștii din context.

Chatbot pentru clienți: “Cum vă pot ajuta?” Client nervos: “Vreau să vorbesc cu un om adevărat!”. Chatbot: “Înțeleg frustrarea dvs. Vă rog să ne contactați echipa de social media.”

Cum se numește presiunea resimțită de un purtător de cuvânt înaintea unei conferințe importante? Stresul din prima silabă.

Glumele originale despre relații publice de la ChatGPT

Glumele originale despre relații publice de la ChatGPT

De ce au relațiile publice mereu un ton pozitiv? Pentru că nimeni nu vrea să audă despre “Problemele Noastre Neterminate”.

Cum se numește o conferință de relații publice pentru pisici? Purr-suasiune.

De ce șefii din comunicare ar fi buni la poker? Pentru că sunt experți în a ascunde emoțiile și a face fețe serioase în timp ce știu că știi că ei știu că știi.

Ce le spun personajele din PR atunci când se întâlnesc? “Avem nevoie de o abordare proactivă pentru a soluționa această problemă de comunicare, dar într-un mod care să pară că nu este o problemă deloc!”

Cum își împart PR-iștii sarcinile într-un birou mic? La nivelul de decibel al zvonurilor.

De ce nu pot relațiile publice să țină un secret? Pentru că oricât de bine l-ar gestiona, până la urmă, devine „oportunitate de informare publică”.

Cum răspunde un expert în relații publice la un compliment? “Vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase! Acest feedback pozitiv va fi inclus în comunicatul nostru de presă de astăzi.”

Ce le-a spus oamenilor de PR un guru spiritual? “Dacă vrei să fii cu adevărat în centrul atenției, încearcă să obții acoperirea media într-o sală de yoga plină cu jurnaliști stresați!”

De ce a fost PR-istul invitat la petrecere? Pentru că era maestru în a face știrea să sune mai bine decât evenimentul în sine!

Care este cuvântul preferat al unui PR-ist? “Optimizare.” Pentru că orice situație poate fi optimizată cu un comunicat de presă bine scris.

Cum își rezolvă PR-istul problemele de acasă? Cu o conferință de presă familială și un comunicat bine structurat.

De ce a decis PR-istul să devină actor? Pentru că știa că „jocul” este esențial în ambele domenii – atât pe scenă, cât și în comunicare.

Care este jocul preferat al PR-istului? Monopoly. Pentru că le place să fie mereu în controlul mesajului și să construiască imperii de reputație.

Cum îți dai seama că PR-istul își petrece prea mult timp pe rețelele sociale? Când începe să scrie comunicate de presă sub formă de statusuri și postează relatări lunare de activitate personală.

De ce PR-istul ar fi un supererou excelent? Pentru că are un al “șaselea simț” pentru manipularea mediatică.

Care este melodia preferată a PR-istului? “I Will Survive.” Pentru că știu să transforme orice criză într-o poveste de supraviețuire glorificatoare.

De ce PR-istul nu a participat niciodată la un maraton? Pentru că preferă să gestioneze relațiile publice decât să aleargă după relații bune.

Ce îi spune PR-istul prietenului care a avut o relație publică proastă? “Nu-ți face griji, îți trimit un comunicat de presă din inimă pentru a-ți îmbunătăți imaginea!”

De ce a fost PR-istul șeful de la petrecere? Pentru că știe cum să facă o campanie de promovare pentru atmosfera de sărbătoare!

Cum îți dai seama că un PR-ist te evită? Când începe să vorbească despre “dezvoltarea sustenabilă a relațiilor” și întoarce întrebările la tine.

Care este jocul preferat al PR-istului la petreceri? „Spin the Crisis” – un joc în care trebuie să gestionezi crize fictive cu eleganță.

De ce PR-istul este mereu la curent cu ultimele știri? Pentru că are o “antenă de criză” care detectează chiar și cele mai mici fluctuații în reputație.

Care este legea nescrisă în relațiile publice? “Dacă nu poți să rezolvi o criză, transform-o într-un viral amuzant.” – Legea de Aur a PR-istului.

 

Sursa foto: 1, 2, 3

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.