Domeniul relatiilor publice poate fi asemanat uneori cu un teren plin de nisipuri miscatoare, pe care nu de putine ori, practicieni, sau doar pasionati ai domeniului intra intr-un cerc vicios. Un cerc, in care, la un moment dat vor fi necesare niste reglementari etice sau morale pentru a nu depasi granitele profesionalismului autentic.
Valorizarea diferitor actiuni de catre fiinta umana este o activitate aproape reflexa, dar se impune aceasta dihotomie: bine/rau, moral/imoral, etic/neetic si in domeniul relatiilor publice? Alegem sa fim morali sau sa obtinem un succes rapid si rasunator, sau cele doua notiuni: etica si succes nu se exclud reciproc? Raspunsurile la aceste intrebari, si nu numai, le puteti afla de la Marie Rose-Mociornita si Liliana Serban ( Pleon Graffiti Romania) in cadrul celei de-a treia editii PR Tea, cu tema PR-ul intre etica si succes, ce va avea loc la Ceainaria Carturesti (Str. Arthur Verona, nr. 13), miercuri, 24 octombrie, ora 19.00.
Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Comunicare si Relatii Publice cu sprijinul Carturesti, Cotidianul, 24-FUN, Print&Add, PRwave, Studentie.ro si RFI Romania.
{mosloadposition user10}