Adesea privim relatiile publice ca promotorul unor actiuni pe termen lung, planificate indeajuns pentru a se concretiza in proiecte cu sustinere colectiva si mai ales cu un impact deosebit asupra vietii noastre de zi cu zi. Pentru aceasta, multe companii aleg implicarea sociala, atat de necesara pentru configurarea unui cadru evolutiv, bazat in primul rand pe educarea oamenilor.
Perceperea diferitelor actiuni de catre fiecare in parte este la fel de diversificata precum multitudinea de tehnici de constructie a unor campanii sociale. Impun acestea noi standarde sau ascund interesele companiei initiatoare? Cat costa si mai ales cum gestioneaza practicienii proiecte de o aseamenea amploare? Raspunsurile la aceste intrebari, si nu numai, le puteti afla de la Ioana Manoiu (Managing Partner GMP PR) si Gabriela Alexandrescu (Presedinte Executiv al Organizatiei Salvati Copiii Romania) in cadrul celei de-a patra editii PR Tea, cu tema Campaniile sociale – un scop in sine?, ce va avea loc la Ceainaria Carturesti (Str. Arthur Verona, nr. 13), miercuri, 28 noiembrie, ora 19. 00.
Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Comunicare si Relatii Publice cu sprijinul Carturesti, Cotidianul, 24-FUN, Print&Add, PRwave, Studentie.ro şi RFI Romania.
Inscrieri pe adresa prtea_inscrieri@yahoo.com pana pe 27 noiembrie, ora 14:00.
Mai multe detalii puteti obtine pe blogul www.prtea.wordpress.com.
{mosloadposition user10}