PRIME România vă invită la cea de-a XXXI-a ediţie PR Tea & AD Cookies, cu tema „CSR în România”, care va avea loc miercuri, 27 martie 2013, începând cu ora 18:00, la Panic!Club (Str. Academiei nr. 19 – Pasajul Victoriei, intrarea dinspre Arhitectură).
Invitaţii acestei ediţii, Ramona Dumitru, Business Unit Director @Saatchi & Saatchi PR şi Sabina Stirb, Head of CSR Division @GMP PR, vor intra în dialog cu participanţii pentru a discuta despre punctele-cheie ale programelor de CSR desfăşurate în România şi pentru a le prezenta noi modalităţi prin care îşi pot îmbunătăţi strategiile. Corporate Social Responsability sau CSR pe scurt este un concept apărut în anul 1950 şi se referă la acţiunile pe care organizaţiile trebuie să le întreprindă pentru a proteja celelalte organizaţii şi mediul în care îşi desfăşoară activitatea.
În prezent, utilizarea acţiunilor de CSR a devenit un trend. Astfel, majoritatea organizaţiilor mari acordă o importanţă deosebită celor din jurul lor prin diferite acţiuni: donaţii în bani către ONG-uri şi fundaţii caritabile, acţiuni pentru protecţia mediului, plantări de copaci, amenajări de spaţii verzi, locuri de joacă şi multe altele.
Ramona Dumitru, renumită pentru campania “Zilele Speranţei”, şi Sabina Stirb, cunoscută pentru campania “Căutătorii de poveşti” vor aborda tema prezentei ediţii si vor răspunde la întrebările participanţilor.
Participarea la eveniment se face în urma înscrierii pe adresa de e-mail prteaadcookies@primeromania.ro până la data de 26 Martie 2013, ora 24:00.
PR Tea & AD Cookies este o conferinţă lunară organizată de PRIME România cu sprijinul Panic!Club, Blogway şi al partenerilor media: IQads Kadett, Hipo, PR Romania, StartUB, Metropotam, Studenţie.ro, PR Wave, Comunicatedepresă.ro, WebCultura.ro, BUZZ!Camp, TV City, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, ED-web.ro, Ambition!, Calendar evenimente, Evenimentestudenţeşti.ro, UN Youth Romania.
Despre PR Tea & AD Cookies
PR Tea & AD Cookies înseamnă discuţii la ceai şi prăjituri despre campanii de relaţii publice şi advertising, între profesioniştii din domeniu şi studenţi.
Spre deosebire de conferinţele tipice, care uneori pot inhiba publicul sau chiar să nu îi dea drept la replică, PR Tea & AD Cookies naşte un soi de complicitate între public şi invitaţi, doar pentru ca cei prezenţi să se simtă confortabil. Daca am putea face o paralelă, am zice că nu este cursul la care doar iei notiţe, ci seminarul la care îţi aduci aportul!