Delia Balaban, Ioana Iancu, Radu Meza
Editura Tritonic
Delia Balaban, Ioana Iancu, Radu Meza au reusit sa stranga in cadrul lucrarii PR, publicitate si new-media o seama de materiale foarte interesante pe teme diverse ce acopera de la tendintele in publicitatea online si pana la relatiile publice internationale in contextul globalizarii, publicitatea prin intermediul jocurilor pe calculator, marketingul viral si multe alte asemenea.
Autorii materialelor sunt teoreticieni recunoscuti dar si practicieni si ii putem aminti aici pe Laura Petrehus, Senior PR Officer Banca Transilvania, Andrei Petrescu, specialist relatii publice, alaturi de profesori si doctoranzi in diverse facultati din tara noastra.
Citind materialele aveti ocazia de a descoperi o seama de lucruri interesante – spre exemplu materialul dedicat blogurilor contine si o multitudine de clarificari la nivel de concept ale termenului, clasificari si asa mai departe – dar si exemple ale unor cazuri intamplate in diverse tari.
Din fiecare material se poate invata ceva – fie ca vorbim despre zona politica, fie ca ne indreptam spre cea a marketingului, a publicitatii sau a comunicarii. Cartea de fata se constitutie in consecinta intr-o resursa utila atat studentilor la aceste specialitati, cat si practicienilor ce vor sa isi completeze cunostintele in domeniile conexe celui in care activeaza.
Va invitam sa cititi acest volum si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la el pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}